البارت الرابع عشر ♥️

2.3K 166 39
                                    

©©في الشارع العمومي ...
#وتحديداً أمام مطعم قدير الجديد .. خرجت سهيلة منه وهي غاضبة للغاية وتبعها الفتيات ودوروك أيضاً يحاولون اللحاق بها وتهدئتها بصعوبة ...

"ياسمين" بجدية :- خلاص يا سوسو بقى الناس كلها والجيران بتتفرج علينا وبعدين هنقعد نجري وراكي كده كتير يابت إستني وإسمعيني بقى يووه .

"دوروك" وهو يركض خلفها ليمسك بها :- أنا بترجاكِ يا سهيلة تستني تسمعيني علشان خاطري نتفاهم .

"سهيلة" بعصبية :- إبـعـــددد عـنـي أنـاااا مـش عايزة أتكـلــممم ولا أسـمــععع ولا أتفـااااهممم يلا روح عند السنيورة إتطمن عليهااا وخليني ف حالي لوسمحت .

"جنا" بحِدة :- يابنتي حرام عليكي إللي بتعمليه فينا ده وقالك كمان إنه مفيش بينهم أي حاجة خالص غير صداقة مش أكتر قديمة وخلصت حتى إنتي ضربتيها وأخدتي حقك منها ودافعتي عن دوروك متعصبة ليه دلوقتي وقالبة ع الواد كده الله الله .

"نهلة" بإيماءة :- أيوة والله قديمة وخلصانة إهمدي بقى أرجوكي وإسمعي كلامنا وكلام دوروك يلا .

"دوروك" بصدق وأمسك بيديها :- يا سهيلة وحياتك عندي مفيش حاجة بتربطني بيها غير صداقتنا إللي إنتهت من سنين أقسم بالله أنا بكرهها ومليش علاقة بيها دلوقتي خالص صدقيني .

"سهيلة" بغيرة ولامبالاة :- حتى ولو صدقتك هضمن منين إن القردة دي مش بتخطط لحاجة تعملها قريب ثم أنا ميهمنيش إذا كان فيه حاجة تربطكم ولا لأ وأنا دلوقتي متأخرة لازم أمشي علشان الجامعة .

"دوروك" إقترب منها قائلاً بخبث ونبرة جادة :- وزي ما أنا ضامن إنك غيرانة دلوقتي عليا منها وإذا زمزم حاولت تقرب منك وتعمل معاكي حاجة هقف قصادها وهتصرف معاها بنفسي متقلقيش .

"سهيلة" بإرتباك ونظرت إليه :- دوروك بقولك إيه أنا وأنت قدام الناس ف الشارع على فكرة يووه يلا يلا إبعد بقى علشان آآآآ أووف خلونا نمشي يا بنات قبل ما نتأخر علشان نرجع ع معاد الحفلة ونلحق نجهز .

"ياسمين" بضحك :- هههههههه هوب هوب جابت ورا ف ثانية من الكسوف أهو هيييح يا جدعان ع الحب وعمايله دي يلا بينا ياختي نمشي وأنت ياعم الوسيم روح شوف وراك إيه تعمله .

"دوروك" بغيظ :- وما أنا قولت هادمة اللحظات مش مصدقين كلامي aman rabbim aman وإمشي يلا من قدامي علشان متزربنش عليكي .

"نهلة" ضحكت عليه بشدة :- ههههههههه هموووت أنا والله من الجنان ده وبطلي تدايقي فيهم يا ياسو لأن إللي بتعمليه هيطلع عليكي ف الآخر وهتلبسي .

"جنا" بضحك أيضاً :- ههههههه والله أنتو ناقر ونقير وزي الأطفال بجد ويلا بجد نمشي قبل ما نتأخر أكتر من كده يخربيتكم هنطرد من الحصة .

"ياسمين" بغضب وإحتمت بأختها :- نعممم ياعوومر تتزربن على مين والناس نايمين أنت هتفرد عضلاتك دي المنفوخة عليا ولا إييييه وشووباااااش لااااا يااااا حبيبي هتقولهم نيللي نيللي هقولهم شريهان شريهان ومش هخاف منك على فكرة ولوليتا هتحميني .

الصعيدية والتركي ♥️🌏 مكتملةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن