-Açayım mı artık gözlerimi...
-Sabırlı ol Pete...
Vegas elinden tuttuğu Peteyi aldığı binanın tam karşısına getirdi..Gözlerine bağladığı kumaş parçasını yavaşça açtı...Pete ne olduğunu anlayamadan etrafına bakındı bir süre ve denize bakan binaya göz gezdirdi...
-Vegas ne oluyor...
-Beğendin mi burayı...
-Evet çok güzel...Ama ben hala anlayamadım...
Vegas Petenin ellerini tuttu heyecanlıydı derin bir nefes aldı...
-Burası senin Pete...
-Ne?
-Burayı senin için aldım başkalarıyla çalışmak zorunda değilsin kendi dans okulunu aç hayalindeki işi yap...
-Vegas bu...
-Ne gerekiyorsa söylemen yeterli istediğin gibi tasarla her şeyi ayarlayacağım...
-Ama bu çok fazla değil mi?
-Değil Pete...İstiyorum ki hayalindeki işi yap istediğin gibi olsun her şey mutlu ol istiyorum...
Pete Vegasa doğru bir adım yaklaştı..
-Mutlu olmam için bunlara gerek yokki Vegas...Yanımdasın ve bu bana yetiyor...
-Sevgilim benim...Hadi içeri girelim...
Pete oldukça heyecanlanmıştı el ele içeri girip gezinmeye başladılar...3 katlı binanın her odası geniş ve ferahtı...Odalara bakarken heyecanla bir şeyler anlatıyordu Pete ve Vegas hayran hayran izliyordu...En üst kata çıktıklarında pencerenin önünde durdu Pete ...
-Manzara çok güzel...
Vegas arkasından beline sarılıp boynundan öptü...
-Benim manzaram daha güzel...
Pete Vegasa doğru dönüp sıkıca sarıldı...Elini saçlarında gezdirip yüzünü boynuna gömdüğünde tek damla yaş aktı gözünden boğuklaşan sesiyle konuştu..
-Ne yaptımda seni hak ettim bilmiyorum ki...
-Asıl sen neyin mükafatısın bana sevgilim...
-Teşekkür ederim Vegas...
-Mutlu ol Pete benimle mutlu ol başka bir şey istemiyorum...
-Seni seviyorum...
-Seni çook seviyorum sevgilim...
Kısa sürede hazırlıklara başladılar Vegas okul için gerekli ne varsa temin etti..Petenin heyecanını gözlerindeki mutluluğu gördükçe içindeki aşk dahada büyüyordu...
Hazırlıklar bittiğinde okula geldiler...Son kontrolleri yaptılar...
-Herşey tamam mı sevgilim...
-Evet yarından itibaren kayıt için gelenlerle görüşmeye başlayacağım...Görüştüğüm hocalarda yarın sabah gelecek toplantı yapacağız...
-Güzel herşey istediğin gibi gidiyor yani...
-Sayende...
Pete Vegasa doğru yaklaştı...Dudaklarına ıslak bir öpücük bırakıp geri çekildiğinde Vegas beline sarılıp kendine doğru çekti...
-Vegas...
-Efendim...
-Herşey hazır olduğuna göre...
-Evet...
-Okuldaki ilk gösterimi sana yapabilir miyim?
-Ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANS ET BENİMLE (VEGASPETE)
Ficción GeneralDans etme tutkusuyla hayata tutunan Pete borç aldığı tefecilerin başı Vegasın peşine düşmesiyle yaşadıkları Vegasa bağlanması ve aralarındaki tutkunun işlendiği bir kurgu... [TAMAMLANDI]