@EndleSs_Q

264 11 3
                                    

EndleSs_Q teşekkür ederim (:

1- İlk başta seni tanıyabilir miyiz?

Merhaba. Benim adım Rümeysa DEMİRKUTLU ama wattpad platformunda EndleSs_Q olarak biliniyorum. 25 yaşındayım. Tarih bölümünden yüksek lisans yapıyorum şu anda. Doğma büyüme Erzincanlıyım

2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın?

Wattpadden haberim olmadan öncede defterlere hikayeler yazardık bu benim için dinlenme yöntemi gibi birşeydi. Tam olarak ne zaman yazmaya başladım hatırlamıyorum ilk okul ya da orta okulun başları olabilir. Sadece kendi hayal dünyamı durduramıyordum ve kaleme dökme ihtiyacı hissettiğimden yazmaya başladım.

3- yazmak sana ne ifade ediyor?

Dediğim gibi yazmak benim için bir dinlenme yöntemi. Gerçek dünyadan bir kaçış sebebi de olabilir :)

4- en başka olan kurgun?

Kurgularımın hepsini çok seviyorum. Birini diğerinden ayırt etmem mümkün değil ama illa ki birini söyleyecek olsam Kış Öpücüğü derdim.

5- bir kitap karakteri olsaydın hangisi olurdun? Neden?

Kış Öpücüğü kitabımdan Alysa olurduk. Zaten kadın karakterlerim arasında en çok o bana benziyor. Onun yaşadığı şeyler belkide benim hayalim olduğu içindir.

6- İlham aldığın şeyler nelerdir?

Birçok şeyden ilham alıyorum. Dizi, film, tarih hatta animeler. Her söz ya da düşünce bana ilham verebilir.

7- yazdığın şeylerde dikkat etiğin üç şey?

Okurken bölümün kayması yani sizi duraksatacak birşey olmaması, yazım hataları ve olay kurgusunu güzel yansıtabilmek.

8- bizim bilmediğimiz kurguların var mı?

Var. Kış Öpücüğünden sonra Günahkâra başlayacağım zaten onu biliyorsunuz. Su tanrısının gelini de basılacak ama bu üç kitap haricinde yazacağım 4 kitap daha var tabi ne zaman nasıl olur bilmiyorum.

9- Bu işte hep benimleydi diyebileceğin bir var mı peki?

Okuyucularım :) su tanrısının gelinini bir ara özel sebeplerden silip wattpadden çekilmiştim ama bir sene sonra falan geri geldiğimde kitabı okuyan kişiler resmen hatırlayıp bana yeniden destek oldular.

10- Son olarak gelecekte basılı bir kitaba sahip olacak yazarlar arasındasın. Kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?

Tabikide kendimi herkese ulaşabilip hayal dünyamı paylaşabileceğim bir yerde bulmak isterim. Okuyucularımda gülmek, ağlamak, sinirlenmek onlarla aramdaki bağ çok kıymetli. Ayrıca sana da röportaj için teşekkür ederim çok mutlu oldum.

Umarım istediğin her şey en iyi ve en güzeli ile seni olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️

Ne demek. Amin inşallah.

EndleSs_Q yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EndleSs_Q yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum.

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin