7

348 28 27
                                    

Savaş günü gelmişti hızlıca olduğu yere gittik flash bizden önce gitmiş ve pozisyonlarımızın hangi konumda daha etkili olacağı konusunda yerleştirme yapmıştı.

Biz anında saldırı yaparken o ufak bir dalga ile püskürttü bir süre sonra baktı olmayacak star devreye girdi ve gücünü kullanıp portal açtı portaldan anında askerler fırlarken star yere doğru düşmüş raven ise hızlıca onun yanına uçup onu kenara çekmişti.

Bir süre sonra askerlerde yenilmeye başlayınca raven babasını çağıracak oldu ancak hemen yanımızda bir portal daha açıldı.

İçeriye gözleri star gibi olan saçları siyahla pembe karışımı bir erkek girdi.

"Kız kardeşime ne oldu kalius!"
Kalius bir yandan savaşırken bir yandan da korkakça titriyordu.

"BANA CEVAP VERİN KIZ KARDEŞİMİN NEDEN PARILTISI SÖNDÜ KOLYESİ NEDEN IŞIĞINI YİTİRDİ KALİUS!"

kalius geri çekilip eğilerek cevap verdi.
"Sevgili ay'ın güneşi büyücü haisley kardeşimiz savaş esnasında siyah saçlı pelerinli bir kızı kurtarmak için öne atıldı ve yara aldı pelerinli kız şu anda kardeşimizi iyileştirmektedir"

O star'ın abisimiydi o sırada kötü wally'i fırlatınca wally büyük bir acıyla inledi.

"WALLY! AMAN TANRIM!"
hızlıca wally'nın yanına giderken star'ın abisi vücudunu kötüye döndürdü ve tek bir parmak hareketiyle elinden ışıklar çıkarak kötünün kafasını vücudundan ayırdı.

Hayla star'ı kurtarmaya çalışan raven'e yönelip kardeşi e ufak bir büyü yaptı star'ın boynundaki kolye tekrar parlamaya başlarken wally'e yaklaştı ve onunda yaralarını iyileştirir star'ı kucağına aldı.

"Gidiyoruz artık athton sahibi kardeşidir onunsözüne uyulacak."

Tam portaldsn girecekleri sırada portalı siyah bir duvar kapladı

"Star'ı hiçbir yere götürüyorsunuz o benimle kalacak" raven keskin bir şekilde konuşurken abisi star'ı bir askerin kucağına bıraktı ve etrafında kırmızı bir aura belirdi.

"Sen kimsin de bana emir veriyorsun"
Raven keskin ve soğuk bir cevap ile herkesi şaşırttı "sevgilisiyim ve o benimle kalacak star bana bahsetti eğer birisiyle o gece birlikte olursan ve sevgili olursan ona sadık kalacak ve onunla kalacaksın kuralınız buydu değilmş ve bir kraliyet spylusunun kuralları çiğnemesi pekte iyi birşey değil gibi"

Raven tamamen yalan söylüyordu o gün star'ın odasında duyduklarımı anlatmış o da star'ın gezegeninin kraliyet soyu ve kuralları hakkında araştırma yapmıştı. Ve star'ın gitmemesi için bunları söylüyordu.

Abisi şüpheyle bir star'a birde raven'e baktı.

"Star'ın vücuduna bakacağım eğer gerçektende birlikte olduysanız bir iz olmalı şunu da anlatmış olmalı ki o gece birlikte olduysanız bir sembol belirir bizim vücudumuzda benim boynumdaki iki erkek sembolü gibi"
Diyerek star'a yaklaştı.

Anında endişeyle raven'le birbirimize baktığımızda raven aniden aydınlanmış gibi bir ifade yaşadı ve elinde ufak minnak bşr ışık çıkartarak bir büyü yaptı.

Kimse fark etmeden büyüyü bştirdiğinde abisi star'ı aldı ve diğer askerleri gönderdi ardından star'ı yere yatırdı ve üstündekileri çıkartıp izi aramaya başladı.

Tam da belinin ortasındaki izi bulduğunda sessizleşip raven'e baktı raven ise büyğnğn işe yaramasından dolayı gülümsüyordu.

Abisi star'ı tekrar giydirip raven'in kucağına bıraktı ve saygıyla eğildi "tahta çıkmış olan bir kraliyet üyesinşn eşi olarak star size aittir bundan sonra krallığı ben yönetmekte bulunacağım en azından sizi krallığa gelene kadar"

Ardından poratala girip kauboluken raven tekrardan ufak bir büyü ile bizi kuleye ışınladı.

Wally yavaş yavaş uyandığında boynuna atıldım ve sıkı sıkıya sarıldım star uyanmamış ravende onu kendi odasına götürmüştü.

"Ro-bin y-yavaş sakin ol boğulu-ca- öhğ boğuluom Robin-!"

Gülerke robinden ayrıldığında beni kucağına çekti ve bana sarılarak uykuya daldı diğrlerş ise odalarına çekilmişlerdi.

Haine ou amour (birdflash)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin