3.41 Yıldızların Ötesi✵

228 26 230
                                    

✵Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 08.09.2022 (00:38)

Bölüm Şarkısı: Kate Bush - Running Up That Hill

İyi Okumalar!

*Diğer bölümlere göre ekstra uzun olan bu bölümde lütfen tepkilerinizi benden eksik etmeyin.

Saevthas Krallığı - Khahra

Paiman

"Hiç  atik değilsin, Kamren

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hiç  atik değilsin, Kamren. Nazik poponu taşıyamamak senin  ölümüne neden  olacak." dedim ve elimdeki ahşap kılıçla arkasına hafifçe  vurdum.

Kamren kaşlarını hafif çatmıştı."Kendimi savunacak kadar biliyorum, sadece sen çok iyi bir dövüşçüsün. Hepsi bu."

"Bizler her alanda kendimizi geliştirmek zorundayız."

"Bunu yapmasaydınız asla ünlü Rekistaan Kralları ortaya çıkmazdı." dedi. Ona gülümseyerek baktım.

Kamren'le   vakit geçirmeyi seviyordum. Hayatımda yolunda giden tek şey buydu,   birde Azem'le olan ilişkim. Diğer her şey tepetaklak olmuş durumdaydı ve   toparlayamıyordum. Toparlamaya çalıştıkça önüme engeller   konuluyordu.Daha da çok dibe batmam içindi. Bu durumun beni   endişelendiriyordu. Bu zamana kadar ben hep kontrolü elimden tutarken   şimdi kontrol bende değildi. Kontrolü elimde tutamamak beni geriyordu.   Sadece bana zarar gelmeyecekti, sevdiğim herkes zarar görecekti. Keşke   bana gelseydi, bunu çok isterdim. Sevdiğim ve beni seven insanların   başına bir şey gelme ihtimali kimi geceler beni uyutmuyordu. Bir insana   yapılacak en güzel işkence bu olmalıydı.

Benim bu halde olmamın   ana nedeni kimdi? Farzad ve destek aldığı, kahrolasıca, Rahibe Chaezan.   Chaezan'ın bana karşı hamlelerine direnemiyordum, bir şey yapamıyordum.   Farzad'ı besliyordu, benim hakkımda insanları kışkırtıyordu. Tahttan indirilmeme dair bir emir vermişti. Olgun   prens olarak Farzad'ın başa geçmesini istiyordu. Tavigan'dan gelen   cümleler buydu, yazılı bir metin yoktu. O kaltak kim oluyordu?   Hükümdarların hükümdarı mıydı kimin tahtta kalıp kalmayacağını   belirliyordu? Onu dinleyen olmaz diye düşünülürdü, mantıklı insanlar   bunu yapardı. Fakat Chaezan'ı ciddiye alanlar vardı. Sözde dine saygım   yoktu, Tavigan'a hürmet göstermiyordum. Neden insanlar Tavigan'ın kutsal   topraklar olmadığını anlamıyordu? Ah, bunda Chaezan'ın izlediği   politika etkiliydi. Tarihte olmayan kayıtları gerçekmiş gibi yayıyordu.   Aslında Tavigan kutsal bir şehirmiş, 4 Yaratıcı burada görülmüş falan.   Komik ve acınası. İnsanların yozlaştığının göstergesiydi.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin