AngelAmikor kinyitottam a szemem a szobámban voltam. Mármint a hotel szobámba és épp akkor jött meg Charlie és Niffty egy adag kötszerrel és jéggel.
- Jól vagy Angel? - kérdez meg Charlie.
- Lehetnék szarabbul is. - ülök fel.
- Valaki nagyon ki utált a pokoli életből mert Niffty-vel találtunk meg. - meséli Charlie.
Már emlékszem! Arlie-val mentünk bulizni és leütöttek engem.
- Nem láttátok Arlie-t? - kezdek el pánikolni.
- Az meg ki? - kérdezte Niffty.
- A személyi gyilkosom akit magamhoz vettem mikor ide került! - nézek a törpe lányra.
- Nyugodj meg és próbald meg elmondani mi is történt valójában. - próbál Charlie csitítani.
- HOGY NYUGODJAK LE MIKOR ELTŰNT EGY SZÁMOMRA FONTOS SZEMÉLY! - kezd izzani a szemem.
Charlie és Niffty össze néztek és én két lépés után elestem. Gondolom rám is léptek mert nagyon fáj a lábam.
- Angel nincs valami nyomod arról a lányról, akit nagyon fontosnak tartasz? - segít fel a Pokol hercegnője.
Eszembe jutott hogy mikor alkut kötök egy bizonyos személlyel kap egy jelet hogy tudják a démonok hogy ő az én tulajdonom.
- Van neki valamilye akkor! - csillan fel Niffty szeme.
- Mikor lefeküdtünk és másnap reggel fel kelt az oldalán van egy kisebb bélyeg amivel nyomon tudom követni. - csillan remény a szememben.
Haza kell érnem, de sürgősen és Arlie papírjára kell keresnem vagy erős depressziós rohamom lesz. Vissza emlékeztem a mosolyára és megnyugodtam egy kicsit. Még bent maradtam utána hívtam Molly-t hogy jöjjön értem és vigyen haza.
Arlie
Új nap virradt Haragra, ami azt jelentette hogy jön a Hold Szüreti Fesztivál. Kibaszott keveset aludtam az este mert rémálmaim voltak és az egész arról szólt hogy Angel vagy meghal vagy eldob magától. Amit Sally mondott tegnap nagyon szíven ütött csak nem mutattam ki. Kedvelem Angel-t, de ez remélem nem igaz. Épp pakoltam Gwen-nek és Joe-nak a ládákat, amikor egy furgon állt meg a területen. Kiszállt három imp és egy pokol kutya szállt ki két kölyökkel. A két kicsi egyből felismert és rohantak is hozzám.
- ARLIEEEE! - ugranak a nyakamba és esek a földre.
- Szervusztok törpék. - simogatom meg a fejüket.
- Lauren! Valery! Nem szabad mindig így rá támadni a másikra! - jön oda hozzánk Loona, aki egyből felismert. - Szia Arlie. - segít fel.
- Szia Loona! - állok fel.
- Loony ismered a lányt? - jön oda hozzánk egy Alien-re hasonlító imp.
- Arlie ő itt Blitz. - mutat be Loona gondolom az apjának.
- A T.V.G. alapítója személyesen. - mosolyog perverzen Blitz.
- Szóval ti gyilkoltátok napi szinten New York-ot. - esik le nekem.
- Honnan tudod? - kérdezi Loona.
- Zsaru voltam Loona és ezeknél a gyilkosságoknál sosem lett meg a gyilkos, de egyszer elbasztátok. - mondom halvány mosollyal az arcomon. - Be volt kamerázva a a területem és meg voltak a felvételek, de senki nem hitt volna nekem ezért töröltem őket. - vonok vállat.
- Ugye tudja hölgyem hogy ezzel önmagát is veszélybe sodorta. - mondja egy másik imp.
- Rád emlékszem! - tartom vissza a nevetést. - Téged oposszumozott le a haverinám a Verosika koncerten. - kezdek el nevetni.
- Na látod Moxx rád legalább emlékszik valaki. - nevet Blitz.
- Na de viccet félre téve. Nagyon jó arcok vagytok és lehet egy olyan kérésem hogy Pentagram City-be dobnátok engem ha vége a fesztiválnak? - nézek boci szemekkel rájuk.
- Elférsz te is a kocsiban, szóval majd igen. - mondja Blitz.
Gwen és Joe elmagyarázták hogy Millie a lányuk és a férjét Moxxie-nak hívják. Én is jelentkeztem a versenyre, ahol a késemmel vittük a prímet és hármas győzelmet sikerült össze hozni.
- A mai versenyen nem csak egy győztest sikerült találni hanem egyből hármat! - mondja a bemondó.
- Így van Botond és a verseny győztesei. Striker! Arlie és az én pici Blitzy-m! - nyújtja el a szó végét.
- Egyszer mond már normálisan te csöves! - kezd el szitkozódni Blitz.
Vicces volt a látvány és mikor vissza mentünk Gwen és Joe házához pakolni kellett egy furgonra, amiben persze segítettem. Furcsán össze törő hangokat hallottam Millie-vel együtt. Egyből mentünk be a házba és vettük az irányt Striker szobájába. Eleve gyanús volt nekem és Millie egyből rá rontott míg én meglapultam a sötétségben. Striker ki vitte az ájult Millie-t és Moxxie-t míg én szóltam Blitz-nek hogy jöjjön mert Striker meg akarja ölni Stolas-t.
- Már elnézést! - rántja elő a fegyverét. - De mi a picsa?! - akad ki.
- Látom mégis nagy segítség vagy Striker. - mondom le kezelő hangon.
- Főnök! Denevér! Azt hittem az ünnepségen vagytok. - mondja.
- Ne is folytasd! - húzom a számat. - Majd lerendezlek én! - vigyorgok eszementül.
Nem sok kellett a Csingicse a kezemben és neki támadtam. Össze vissza vagdostam és szúrtam le. Utána lementem a pincébe Millie-ért és Moxxie-ért. Gyorsan elláttam Millie lábát és másnap Gwen lebaszta a lányát mert óvatlan volt.
- Sajnálom Mrs. May, de nem volt óvatlan. Próbálta megmenteni Moxxie-t és Striker volt a hibás hogy a medve csapda bekapta a lányuk lábát. Eleve sejtettem hogy nincs valami rendben a csávóval és megakarta ölni Stolas herceget. - mondom el az igazat.
- Igaza van Arlie-nak Gwen. Ő hozott ki minket a pincéből. - mondja Moxxie. - Szégyellhetnék magukat hogy fel vettek egy olyan őrültet aki megakart ölni engem és a lányukat. - áll végre Moxxie a sarkára.
Joe odament és bólintott egyet ami azt jelenti hogy ember számba vette őt. Azt hittem megüti, de nem így volt.
- Köszönöm hogy foglalkoztak velem és ellátták a sebeimet. Ilyen hálás sosem voltam. Viszlát Mr. és Mrs. May! - ölelem meg őket.
- Máskor gyere át hozzánk nyugodtan. - mosolyog Gwen.
- Ilyen jó erőnléti lányt nem minden nap talál démon a pokolban. Köszönjük a segítséget és hogy megmentetted a lányunkat. - mondja Joe.
Loona beültette Valery-t és Lauren-t mellém és a két lány rám dőlve aludtak el. Loona elől foglalt helyet, míg Millie és Moxx a velem szemben ültek. A két lánnyal egyszerre aludtam el. Angel megyek haza.
BINABASA MO ANG
Főnökbe Szeretve (Overlord Angel x Oc)
FanfictionAz újonnan érkezett lány Arlie Summer már elsőre tapasztalja hogy a pokolban van. Egy utcai bunyóban viszont sikeresen alkut kötött egy Angel Dust nevű Overlord-al aki nagyon megkedvelte Arlie-t. " - Miért adsz esélyt nekem ha reményt nem Angel...