¹⁵

160 24 30
                                    

jeongwoo
madem ona çıkma teklifi etmeyi düşünüyordun o zaman neden
biz o anlamda konuşmuyoruz
aranızı yapabilirim deyip durdun

macaronumM~
arkadaşımsın
benim aksime hislerinin yoğun olduğunu, ondan gerçekten hoşlandığını düşündüğüm için
aranıza girmek istememiştim
ama sevmiyormuşsun

jeongwoo
evet sevmiyorum

macaronumM~
sorun yok o zaman?

jeongwoo
yok

°°°

Rahat bir nefes vererek telefonunun ekranını Doyoung'a çevirdi.

"Gördün mü, ufacık bir sinirlenme belirtisi göstermedi bile. Sana yanıldığını söylemiştim."

"Senden hoşlanması fikrine neden bu kadar karşısın?"

Bakışları bir saniyeliğine, çatık kaşlarıyla telefonunun ekranına bakan Jeongwoo'ya kaydı.

"Karşı değilim. Sadece,"

"Sadece ne?"

O, Doyoung'a geçerli bir sebep sunmaya çalışırken diğer tarafta mesajları bir kez daha gözden geçiren Jeongwoo sinirlerine hakim olmaya çalışarak telefonunu cebine sıkıştırdı ve derin nefesler almaya başladı.

Tüm iştahı kaçmıştı.

Başını kaldırıp aklını meşgul etmek için etrafına bakınırken girişe yakın olan bir masada kendisine dönük şekilde oturan Haruto'yu görünce ellerini masaya sertçe vurdu ve bu beklenmedik hareketiyle yemek yiyen arkadaşlarının sıçramasına neden oldu.

Jaehyuk üniformasına dökülen soslu yemeği peçeteyle silmeye çalışırken sesini biraz yükselterek "Deli misin? Neden yaptın bunu?" diye sordu.

Onu duymazdan gelen Jeongwoo, masadakilerin şaşkın bakışları eşliğinde oturduğu sandalyeden kalktı ve seri adımlarla yemekhaneden çıktı.

Bedeninin yanında öylece duran ellerini yumruk haline getirirken "Kafanı kopartacağım." diye söylendi. "Kafanı kopartıp doğum günümde pastama mum diye dikeceğim."

×××

sonraki bölüm nolsun

89ıq✘haruwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin