"choi yeonjun"
yeonjun sesin geldiği yere baktığında hyunjin ve yanında ki wooyoung'u gördü, onları gördüğü anda gülümsedi. beşlik çaktılar ve yollarına devam ettiler, önde yeonjun,sağında hyunjin ve solunda wooyoung olarak ilerlediler koridorda. herkes onlara bakıyordu abartısız herkes.
muhteşem 3'lü, dans tanrıçaları, zengin çocuklar, okulun yüzleri... her türlü güzel lakap bu gruptaydı. onların şansları nefret edenleri olmamasıydı çünkü hiçbiri zorba değildi ve kimseye kötülükleri dokunmamıştı,aksine okulda ki herkese iyilikleri dokunmuştur.
lisenin son sınıfına geçtiler artık,sınıflarına listeden bakıp geçtiler. 3 yıldır üçüde aynı sınıftalardı müdür de dahil herkes arkadaşlıklarının ve popülerliklerinin farkındaydılar.
gülüp eğlenerek sınıfa girdiler yan yana oturdular her zaman ki gibi. çaprazında oturan sınıf başkanını farketti, ona hiçbir zaman bakmazdı sınıf başkanı. anlam veremediği bir şekilde herkes onu severken sınıf başkanı sevmiyordu. bir süre bunu kafaya takmıştı fakat mantıklı bir sonuç bulamayınca düşünmeyi bırakmıştı.
...
"eğilin"
başkanın komutuyla herkes eğilip hocasına teşekkür etti.
"başkan"
soobin yavaşça kafasını kaldırıp yeonjun'a baktı,
"ingilizce için notlara ihtiyacın olduğunu duymuştum,
yeonjun elindeki notları uzattı,
benimkileri kullanabilirsin iyice çalıştım ben"
soobin yarım yamalak ve sessiz bir şekilde teşekkür etti. yeonjun hafif üzüldü ama "en azından kabul etti" diyip arkadaşlarının yanına gitti. o gittikten sonra soobin arkasından baktı,
"choi yeonjun, niye bana iyi davranıyorsun"
...
cyj: okulun ilk gününden
user45: yorgun gibi görünüyorsun dikkat et kendine
↪️cyj: okulun ilk günü olduğundan uykuluydum, tembelliğe alışımışım tatilde! yine de endişelendiğin için teşekkür ederim~user23: yeonjunnie çok tatlısın~
↪️cyj: teşekkür ederim ^^hjn: WoW yakışıklı çocuk
↪️cyj: tabi amk ne sandınjwy:🔥🔥🔥
↪️cyj:😎hjn: bu da herkese çok iyi bize gelince ağzımıza sıçıyor
↪️cyj: sen sus
↪️jwy: bak işteuser57: hyung yeni cover ne zaman gelicek
↪️cyj: hmm bilmem... ne zaman gelsin istersiniz?
↪️ user13: mümkün olduğu en yakın zamanda lütfen!
↪️cyj: ㅋㅋㅋㅋ peki çalışacağım bunun içinuser77: yeonjunnn
↪️cyj: efendimm
↪️user77: cevap vericek misin diye deniyim dedim ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
↪️cyj: mümkün olduğunca herkese cevap vermeye çalışıyorum! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ...
"kanka baksana yorumlara çok iyi çocuk, yakın olmadıklarına nazik ve yeterince samimi,yakın olduklarına da eğlenceli. mis gibi çocuk neyini sevmiyorsun anlamıyorum"
"bilmiyorum lix ısınamıyorum işte"
"ortaokulda olanlardan dolayı olmasın?"
"belki öyle belki de değil"
"vay amk o kadarını bende biliyorum zaten ne salaksın sen ya"
"ay sus be hadi git ben ders çalışıcam"
"tamam be inek"
felix'i gönderdikten sonra notları açtı, yeonjun'un verdiği notlar gerçektende iyiydi. küçükken Kaliforniya'da yaşadığını duymuştu soobin, "bu yüzden tuttuğu notlar çok güzel olmalı" diye düşündü.
gece boyunca çalıştıktan sonra, en son sayfa da küçük bir not buldu,
"başkan umarım beğenmişsindir notlarımı! geri vermek için acele etmene gerek yok istersen vermeyebilirsin,sınavda başarılar!"
"choi yeonjun,normalde de bu kadar iyi misin yoksa bunların hepsi rolden mi ibaret?"
bir hevesle başladım yine nasıl olacak bilmiyorum aklımda belli bir senaryo yok! ama umarım güzel olur <3
yakında üstteki gibi idollerin taktığı takıları yapıp satmaya başlayacağım ilgi gösterip destek çıkarsanız çok sevinirim! dolak ve Gardrops linkini bioma eklerim.
lütfen kitabıma bolca sevgi gösterin çok seviyorum sizi muahh <33