1

111 6 15
                                    

Cok kufur var begenmeyen siktirsingitsin ama bana siktirsin kiskanirim🥺

"arkadaşlar masaya toplanın, bir oyun oynayacağız"

Yeonjun hyungunun seslenişiyle 13 kişi sıkış tıkış yuvarlak bir masanın etrafına dizildik.

13 kişi bir evde ne bok yiyorsunuz diyecek olursanız diye şöyle izah edeyim, yeonjun hyung kendi kendine küçük bir parti düzenleyip tanıdığı arkadaşlarını çağırmış arkadaşlarıdı başka tanıdığı arkadaşlarını çağırınca ortalık ana baba günü olmuuşş. İşte böyle

Ortama canım chan hyungumun (abim olur kendisi ama tanışma aşamasında hyung diyeyim ben) zoruyla geldiğimden dolayı haliyle kimseyi adından başka tanımıyordum.

Yalnızca abimin çok yakın arkadaşı olduğu için minho hyungu ve onunda kardeşi olan felix hyungu tanıyordum.

Ortamda en küçüklerden olmanın zorluklarını bilir misiniz siz? Hyung demekten yoruldum...

Abimin evde beni gelme konusunda ısrarı sırasında ev içerisinde küçük çaplı bir iç savaş çıkarmış olsamda şu an etrafımda bir sürü çıtır var o yüzden iyiki gelmişim teşekkürler abicim, asla pişman değilim.

Şu bomguy mudur beomyon mudur gyu mudur neyese artık bebek gibi maşallah gözüm takılıyo sürekli de şu yanındaki bücür manitası heralde anlayamadım ama sikcekmiş gibi bakıyo, korktum.

Ahh bide kaslı bebekler var hrrr. Memesi var lan su çocuğun, küçücük bişe ama anamibilesiker gibime geliyo.

Neyse sen imanlı ve allah yolunda bir insansın, kafayı toparla jeongin.

"ee yeon ne oynayacağız"

Ah oyun vardı dimi.

"bak şimdi hacı. Herkes kağıda bir sırrını veya hayalini yazıcak ne olduğu hiç fark etmez sonra kapatıp bir kaseye atıcaz, kaseden rasgele seçtiğimiz kağıtta çıkan yazının kime ait olduğunu bulmaya çalışıcaz, oylarımızı vericez eğer seçilen kişi doğruysa siktir olucak oyundan ama değilse herkes götünü açıcak. Nası oyun?"

"adı ne bunun?"

Kainin sorusuyla yeon hyung ona yöneldi.

"yeonjun ile sikişe doğru"

"ya götümüzü niye açıyoz amına"

"felix ağladı"

"seungmin ağladı"

Bu arada size bişey diyim mi siz aglionuz?!

"ya tamam hadi tamam değiştiriyorum oyunu. Kağıdın sahibini bulana kadar devam ediyo el. Sona kalan kişi veya kişiler fln kazaniyo onlar göt açıyo?"

Herkes boş gözlerle yeonjun hyunga bakarken hyung anlamıştıki ona göt yok :'(

"yeonjun boş yapma çay yap"

"hemen abim ne istersin rize çayı, ada çayı yada papatya çayı başka hangi zıkkım çaylar varsa. Kuşburnu?"

"o zaman herkese benden kuşburnu"

"chan hyungum be taşşağını yerim"

"höst jisung yavaş gel"

"tamam reis kızma sen oylar sana"

"bremınlar çayları yapıyorum sonra gelip öpüşüyoruz- aman oyun oynuyoruz okay??"

"oğkehy"

Sessiz söylemiştim aslında niye herkes tip tip bakıyolar ki şimdi.

"ayı mı oynuyo ne bakıyonuz aq"

"tamam aykyu"

Aha kara yılan, zaten gözüm tutmamıştı iyice düştün gözümden hyunjin hıyarı.




Kuşburnu 🤙

Düz yazida grup konusmalari eger cok karisiyorsa isterseniz cümlelerin baslarina kisileri belirtecek harfler falan ekleyebilirim

Valla full moon dinliyodum dedim ki lan bu şarkıda da iyi sikisdöner aslinda o zaman dedim yaz bir sikis sonra dedim sikisikis nereye kadar biraz tassaklife yazalim oneshotyeto amina

Neyse ondan bundan iste txt nerden girdi anlamadim bende olsun

İlerde hyunjin jeongin degilde beomgyu jeongin yaparsam sasirmayin spcjskpecjnsşdcj

full moon- hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin