Bölüm 10

513 12 1
                                    

- Tamam sende ye:)

...

Bu gün Yoongiyle tatile çıkıyorduk çok heyecanlıydım! Şuanda hava limanındaydık. Yoongi sahte pasaport hazırlamıştı. Yaptığı yanlıştı ama böyle olmasa polis onu yakalardı. O pasaportları kontrol ederken yanıma bir polis geldi. Bana birşey sordu ve gitti.

" Polis ne yapıyor burda? "

" Aa hiç birşey sordu. Gidelim mi? "

" Vazgçetim "

" Ne? Yoongi ama- "

" Soru sorma hadi geri dönüyoruz. "

Birden vaz geçmesi? Yoongi her zamanki gibi şaşırtmıştı. Eve döndük.

" Yoongi bari dışarı çıkıp gezsek? "

" Hayır Lisa gelicek. İşimiz var. Sen çık odana "

" Tamam... "

Yukarı çıktım ve katil filmi açıp izledim.

...

" Hoşgeldin Lisa "

" Hoşbulduk. Hemen başlasak? İşim var çünkü "

" Tamam geç "

" Önce ben bir lavoboya gidicem. "

Yukarı çıktım tam lavoboya giderken Min Ji'nin sesini duydum.

" Bu poliste bir bunu yakalasa da kurtulsak! "

" Ne iş çeviriyo bu..?

" Yoongi. "

" Noldu Lisa? "

" Bilmiyorum. Min ji yukarıda polisten falan bahs ediyor. Başımıza bir iş açmasa iyi olur."

Film bitmişti. Bende telefonumu alıp takılmaya başladım. Sonra ise Yoongi içeri daldı.

" Telefonunu ver "

" Neden? "

" Ver dedim soru sorma! "

Telefonu verdim. Çünkü telefonumu aramayacağını biliyordum. Telefonu yere attı ve parçaladı.

" Ne yaptın sen!? "

" Yenisini alırız. Numara olmayanı "

" Ama neden!? "

" Çünkü izlenme ola bilir. Hadi uyu sen. "

Yoongi'ye noldu böyle? Çok garipti. Boş verip uyudum.

Sabah olmuştu. Yoongi bana seni gezmeye götürücem diye söz vermişti. Heyecanla harızlanıp dışarı çıktık. Parkta geziyorduk

" Yoongi bana su alır mısın? "

" Tamam bekle "

Yoongi'yi beklerken yanıma bir polis geldi. Bunlarda beni salmıyor.

" Merhaba. Ben üniversite öğrencisi Park Jisung "

" Merhaba "

" Sizinle bir sahneyi canlandıra bilir miyiz? Tiyatroya hazırlanıyorum "

" Olur ne gibi? "

Su alıp Min Ji'nin yanına gittim. Yanında bir polis vardı. Konuştuklarını dinledim.

" O suçluyu yakalamamız lazım! Yoksa kötü olur 100 den fazla cinayeti var Min Ji hanım "

" Tamam merak etmeyin memur bey ben onu ayartıp yarına depoya getiririm. "

" Tamam yarın bu iş bitsin. "

" Çok teşekkürler. "

" Rica ederim. Görüşürüz! "

Sonra el sıkışıp gittiler. Min Ji ikinci kere bana ihanet edecekti. Bende ikinci kere aynı hatayı yapıcaktım. Ona güvenmiştim.
Şuanda sinirden ölüyordum. Elimdeki suyu attım ve elinden tutup arabaya bindirdim. Min ji'yi akıllandırmam lazımdı.

" Yoongi sen delirdin mi!? "

" SUS! "

" Ya noluyor? "

" SANA SUS DEDİM! "

Yoongi iki gündür çok garip. Bana ikinci bağırışı bu yada milyonuncu. Hızla eve geldik. Lisa ve Jungkook'ta burdaydı. Elimden tutup beni odaya soktu ve kapıyı kilitledi.

" Ne iş çeviriyor Yoongi? "

" Bilmiyorum. Jungkook ama karışmasak iyi olur. "

Beni yatağa itti ve üstüme çıktı.

" Y-Yoongi ne yapıyor- "

" Senin akıllanman gerek Min Ji. "

...

Evi çığlıklar götürdü. Yukarı çıkarken Lisa beni durdurdu.

" Karışma Jungkook "

" Lisa kızı öldüre bilir! "

Koşarak yukarı çıktık ve kapıyı kırdık. Min Ji yerde yırtık kıyafetlerle yatıyordu. Her yeri yara bereydi. Gözlerindeki yaşlar yeri ıslatmıştı. Yoongi ise bir kenarda oturmuştu. İkiside bir noktaya bakıyordu.

" Burda ne oldu? "

" Yoongi! Bu kızın hali ne!? Lisa yardım et"

" Dokunma Lisa. "

" Ama- "

" DOKUNMA DEDİM! "

...

Bu bölüm olaylı oldu hehe
bu sefer Min Ji'ye kızmayın onun suçu yok dimi?
Bazen yanlış anlaşılmalar büyük olay olur..) ondan sorgulamadan önce o insanla konuşun. Yanlış haraket etmeyin. Yoksa siz ve diğerleride üzülür:) Herneyse sizi seviyorum 💗

My Killer |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin