Dönüp bakmam inan artık geriye ama sanki silinmez kazınır deriye. Bu yaşadıklarımızın izi tenimde gelir benimle...
*O gece arabada tek bir kelime dahi etmeden Jungkook Jimin'i evine bırakmıştı. Jimin eline aldığı bilekliği farkettirmeden yanına aldı. Merak etti
Jeon Jeongguk daha ne kadar yalan söylecekti...
Jimin eve gelince hemen Tae'yi aradı, yanına gelmesini istedi. O gece 2 arkadaş birbirlerine sımsıkı sarılarak uydular.
"Jimin günaydııın"
Tae erkenden kalkıp biricik arkadaşına kahvaltı hazırlamıştı. Şimdi sırada Jimin'in uyanması vardı.
"Günaydın Tae"
"Neden halsiz görünüyorsun Minnie, hiçbir şey de anlatmıyorsun ki"
Tae çaresizlikle söylenmişti. Arkadaşını böyle görmeyi hiç ama hiç istemiyordu. Sanki eski günlere dönmüş gibi hissediyordu.
"Tamam, peki. Seni zorlayamam ama sende ne zaman anlatmak istersen ben hep burdayım tamam mı?"
"Seni çok seviyorum Tae"
"Bende seni seviyorum benim minik arkadaşım"
~
"Jin Hyung neden sürekli beni suçluyorsun ki? Benim suçum ne şimdi burda?"
"Bak benim salak arkadaşım, sen niye bu çocuğa yalan söyledin ki o zaman?"
"Hyung gerçekten istemeyerek oldu. Yemin ederim, üzülmesini istememiştim Jimin'in"
"Ben zaten sizin işlerden pek anlamıyorum. Ben güzel Tae'min yanına gidiyorum,uğraştığım şeylere bi bak ya olacak iş değil gerçekten"
Jungkook eve gelince ne yapacağını bilemediği için
-güya ona destek olur, yardım eder diye - çocukluk arkadaşı Jin Hyung'unun yanına gelmişti ama neredeyse azar bile yemişti.Şu an ise Jimin'le arasını nasıl düzelteceğini bilmiyordu. Tüm bu düşüncelerden kurtulmak için şirkete gitmeye karar verdi belki kendini işine verirdi de biraz olsun kurtulurdu sıkıntılarından.
~
Jungkook şirkete gelip odasına geçtiğinde beklemediği bir şey olmuştu
Anna Hanım buradaydı."Ah, Bay Jeon çok özür dilerim ama ben bilekliğimi galiba sizin arabanızda düşürmüşüm de alabilir miyim lütfen"
"Bakın Anna Hanım!"
"Sakin Jeon... Neden bu kadar sinirlisin yoksa sevgilinle mi kavgalısın hm söylesene"
"Anna Hanım defolup gidebilir misiniz? Daha fazla uzatmak istemiyorum"
"Ama-"
"DEFOL GİT DEDİM NEDEN ANLAMIYORSUN"
Kadın korkudan ne yapacağını bilememişti. Belki de istediğini hiç bir zaman alamayacaktı. Bu yüzden de hızla odadan çıktı. Bir daha gelmemek üzere...
Jungkook fazla sinirliydi, gereğinden fazla hem de. Salakça bir durum yüzünden sevdiği adamdan uzak kalıyordu. Bu durum oldukça canını sıkmış olacak ki neredeyse camla kaplı duvara doğru adımladı. Tün Seoul ayakları altındaydı.
Jeon Jeongguk, milyonlarca serveti, sayısız evi, arabaları olan, istediği her şeyi anında yapabilecek bir insandı zaten. Hep de öyle olmuştu. Ne isterse elde ederdi, hiç kimseye de yenilmezdi...
Ama yenilmişti, daha 20 yaşında aşka yenilmişti. İstediği her şeyi elde edebilen Jeongguk'un güçleri Jimin'in üzerinde işe yaramıyordu.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thanks For Everything | Jikook ✔
FanficYanlış anlaşılma yüzünden ayrılan bir çift 3 yıl sonra bir iş için tekrar ortak olurlar Jikook