-Achu...- Na Kenma éppen a halálát járja már tábor előtt.. Már kerestem is a zsepit amit elegánsan belenyomtam utána a kezébe és oda adtam neki drágalátos nintendoját is.
-KENMA MEG NE MERJ NEKEM MEGFÁZNI A TÁBORRA!!- üvöltötte le drága Yamamotón szegény puding cicánk fejét..
- OI YAMA KUSS A NEVED BASZALAK MEG!!- Na igen az én kis puding cicámat senki sem mánthatja (íj.: nem úgy az övé csak értitek Nella ez főleg neked szól..) persze ő ezt egy haragos morgással díjazta
-Ne morogj az a kutyák dolga drágám..- erre már csak egy "tch"-veled ragált én meg vágtam egy elégedet mosolyt. Pár perc mulva már láttuk Karasunós barátainkat és igencsak meglepődtem hogy két menendzser van.. De ahogy látom nem csak nekem verte ki a szemem..
-A KARASUNÓNAK MÁR KÉSZ MENENDZSERE IS VAN EGY SZÉP ÉS MOST EGY CUKI IS EZ ÍGY NEM ÉÉR- ezt már csak egy tarkónbaszással jutalmaztam amit ő egy gyilkos pillantással nézett le rám.
-vissza vonom néha már azt kívánom h bárcsak ne legyen egy se..- na jó ez most egy kicsit szíven ütött, de édes drága kakas lovagol ezért fejbe vágta. Férre értés ne essék ne járunk a szüleink már szinte testvérként neveltek minket.
-Ugye milyen király?!-húzta ki magát Tanaka Yuu-val az oldalán, látom az előző kis jelenetet elengedte a füle mellet...csoda h meg jegyeztem a nevükez ugyan is szörnyű a névmemóriám...mondjuk ahányszor rájuk kellett szolni a legutóbbi Mecsen h viselkedjenek már nem is annyira csoda..
-Na jolvan fiúk Nyomás a csarnok addig amíg épp a seggetek..- Erre mindenki futólépésbe megindult kivéve Kuroot ő marad veled és egyszer csak azt vettük észre hogy egy bagoly szerű valami asszem b..ba..bo..bak.. Eh fasztudja leszarom..
-HEY HEY HEY- Na ennek van ám hangja.. És jézus ez felém jön... Pánikba esetben nézek Kuroora aki persze pont nem rám figyelj...oh ezt megjegyeztem drágám ezért még majd kapsz..
-Szia valószínűleg te vagy Ei-chan Kuroo már sokat mesélt rólad. Örülök hogy megismerhetlek!- baszki ez tudja a nevem.. Enyhén haragosan néha rá Kuroora aki jelenleg az áldozatot játsza és szerintem erre maga is rájöhetett mert enyhén össze is húzta magát.. Én meg most találhatom ki mi a neve.. Na jó az a egy dolog hogy nekem is mesélt róla Kuroo de ahogy már említettem még mindig retenetes a névmemóriám..
-Szintúgy Bakugo- kissé túl magabiztosan mondtam a rossz nevet amire ő csak egy össze zavarodott fejet vágot... Aztán kaptam a súgást h nem Bakugo hanem Bokuto..
-A-akarom mondani Bokuto..bocs csak rossz a névmemóriám és kissé hasonlít a két név..- szégyeltem el magam hát ez rohadt kínos..
- Nincs baj ezt is mondta de... JAPÁN LEGJOBB ÁSZÁVAL ÁLSZ SZEMBEN MEGFOGOD JEGYEZNI AHÁNYSZOR HALLANI FOGOD BECSES NEVEM!!-jajj nekem...
-Akaashit hol hagytad?- kit?? Van még valaki akiről nem tudok??
-heh?- nézek rá értelmetlen fejjel
-Az a személy aki próbálja életben tartani ezt a baglyot- asszem valamennyire rémlik bár róla keveset hallottam..
-HÉ!!-
-Jajj szivem depresziós vagy vagy mi problémád?-
-Nem szimplán csak hisztis és szintén hiperaktív..- eleszek vele az is biztos..max néha belérúgok ha nem viselkszik oszt jó'van az..
-Na inkább mi is menjünk a többiek után mielőtt még megölik egymást...az az én dolgom..- Befelé menet már csak egy neven járt az eszem..Akaashi..
YOU ARE READING
Remember my name (Haikyuu ff.)
FanfictionNos hát a story már egy ideje terven van legfőbb képen azérr írom h drága barátnőm kicsit nyughason.. Ez egy Akaashi x fem OC story (igen kevés eséllyel de lehet h egyszer átírom majd reader-re). A ff. néha tartalmaz spoiler de azt is átírom vagy cs...