Keisuke Mirai'yi evine alalı 2 hafta olmuştu ve bu süreçte gariplikler Keisuke'nin peşini bırakmamıştı.
-Ahh... Bazen lanetli bi kedi misin acaba diyorum.(Baji)
-Tüm bu olaylar sen geldikten sonra başladı ve annem beni sorumlu tutuyo, evde başka biride yaşamıyo peki nasıl- Boşversene beni muhtemelen anlamıyosun.(Baji)
-Meow.(Mirai)
Kei yavaşça yatağına uzandı ve duvarı izlerken Mirai yatağa çıkıp Keisuke nin yanına kıvrıldı.
-İyi geceler Mirai.(Baji)
Bütün bu olanlar da neydi, bazen kendi kendine delirdiğini düşünüyordu...
.
.
.Keisuke üzerindeki ağırlık yüzünden rahatsız olup uyanmıştı. Elini kaldırdığında uzun siyah saçlar eline dolandı...
-Hah?(Baji)
-Nezaman Mirai'nin tüyleri bukadar uzadı?(Baji)
Yavaşça yatakta doğruldu... Ama hiç beklemediği birşeyle karşılaştı.
Kei'nin kucağında onun yaşlarında kıyafetsiz bir şekilde yatan siyah saçlı bir kız vardı...
- SEN KIMSIN LAN!(Baji)
Kei'nin bağırmasıyla siyah saçlı kız irkildi ve refleks olarak yorganı üzerine çekti.
Keisuke ise kız bunları yapana kadar odanın diğer köşesine gitmişti bile.
-Tanrım...(Baji)
-Kimsin yada nesin sen?!(Baji)
Yavaşça yatağa yaklaştı ve hep başucunda bulundurduğu sopasını eline aldı. Tabikide kıza vurmayacaktı sadece kızın gözünü korkutmak için sopayı eline almıştı.
Tam yorganı kaldıracakken kız yorganı nazikçe araladı ve gece mavisi gözleriyle Keisuke'ye baktı.
-Mirai Baji'yi korkutmak istemiyordu.(Mirai)
-Mirai özür diliyor.(Mirai)
Kızın konuşmasıyla Keisuke etrafa bakınıp Mirai'yi aradı ama yoktu...
-Yoksa...(Baji)
Kız yavaşça yorganın içinden çıktı ve Keisuke gördükleri karşısında ağzı açık kaldı.
Kızın kömür siyahı saçları arasındaki kulakları dikleşti, aynı kedilerinki gibi. Ve kuyruğuda vardı, Kei kızı yavaşça incelerken kızın çıplak olduğunu hatırlamasıyla gözlerini sıkıca kapatıp arkasını döndü.
-Herşeyi tümdetaylarıyla bana anlatıcaksın ama önce üzerine bişeler giymelisin!(Baji)
-Ama Mirai hergün böyle dolaşıyor?(Mirai)
Keisuke dolabından çıkardığı birkaç parça kıyafeti kızın üzerine fırlattı.
-Giy şunları!(Baji)
Kız Kesukeye garipseyen bakışlarla baktı.
-Tamamm Baji diyorsa yapacağım.(Mirai)
Kız ilk başta neyi nasıl giyeceğini anlamadı ama sonradan düzgün giymeyi başarınca Keisuke'ye döndü.
-Mirai verdiğin şeyleri giydi şimdi bakabilirmisin?(Mirai)
Kendini Mirai olarak tanıtan kız bunları derken Keisuke odanın bi köşesine geçip yere oturmuştu. Keisuke'nin değişik davrandığını gören Mirai(?) yavaşça Kei'nin yanına geldi.
-Mirai yanlış birşey mi yaptı?(Miari)
-A... Immm bilmiyorum... Hayatımda ilk kez senin gibi birşey görüyorum.(Baji)
Keisuke ayağa kalktı ve yatağına oturdu Mirai de gidip Keisuke'nin önüne oturdu.
-Tamam sen tam olarak ne oluyosun?(Baji)
-Bilmem.(Mirai)
-Peki konuşmayı nasıl öğrendin?(Baji)
-Ablam öğretti!(Mirai)
-Senin bi ablan mı var?(Baji)
-Evet önceden beraber yaşardık ama bir gün beni alıp bu uzun binaların oduğu yere getirdiler sonrada senle karşılaştım.(Mirai)
-Peki kaçyaşındasın?(Baji)
-Bilmem.(Mirai)
-Ugh... İnsana nasıl dönüşebiliyorsun?(Baji)
-Bilmem.(Mirai)
-Tamam... Bu şekilde birşeyler öğrenemeyeceğim kesin.(Baji)
Keisuke kızdan uzakdurmaya çalaşıyormuş gibiydi... Sonuç olarak hayatında hiç yarı insan yarı kedi(?) görmemişti. Kızı iyice süzdü ve gözlerini kapatıp düşündü, yetkililere haber vermelimiydi yoksa sorunu kendi başına mı çözmeliydi? Gerçi bu tür melezler için ilgilenen bi meslek gurubu varmıydıkı?Belkide şu anda gördüğü her şey bir rüyaydı ve birazdan uyanacaktı...
Keisuke kendi düşünce havuzunda yüzerken yüzüne gelen bir iki tutam saç yüzünü gıdıkladı. Gözlemini açtığında karşısında gece mavisi iki göz gördü... muhteşem iki göz, baktıkça içinde boğulacağınız bir okyanus...
Keisuke kız ın gözlerine bakarken aralarındaki mesafeyi fark etmemişti, kendine geldiğinde ise kız 'ın çenesinden tutup yavaşça geriye itti.
-Okadar yaklaşma...(Baji)
-Tamam!(Mirai)
Belkide bu kızdan korkmamalıydı, kader onları aynı yola düşürmüştü... Belkide bu kız sayesinde Keisuke'nin hayatı değişecekti...
Keisuke iç çekti ve konuştu:
-Pekala bu yolun sonu nereye varacak bilmiyorum ama burada kalabilirsin.(Baji)
Biraz erken mi karar vermişti? Yanlış mı yapıyordu? Bu kız Keisuke ye zararda verebilirdi...
Kei kız i izlerken kapı çaldı.
-Kei! Yarım saattir kiminle konuşuyorsun?(Anne)
-Ah! C-chifuyu'yla, Chifuyu'yla konuşuyorum!(Baji)
-Chifuyu evemi geldi?(Anne)
Demesiyle Keisuke'nin annesi içeri girdi. Keisuke çaresizce Mirai'nin önüne atladı.
-Hah? Telefonla konuştuğunu söyleseydinya.(Anne)
-E- ıhmm, evetttt.... Evet telefonla konuşuyordum.(Baji)
Kei'nin annesi Mirai'yi görmediği için Keisuke rahatladı.
-Kahvaltı hazır hadi gel.(Anne)
-Tamam geliyorum!(Baji)
Ardından kapı kapandı ve Keisuke nefes verdi arkasını döndüğünde Kei'nin kıyafetleri arasında yatan siyah kediyi gördü.
-Demek geri kediye dönüşebiliyorsun...(Baji)
.
.
.Evetttt seri bi şekilde bölüm atıcam diyorum ama atamıyorum. Hikayenin devamını çok güzel bi şekilde kafamda yazdım Wattpad e geçirmek için sabırsızlanıyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitten{Bajixreader}
Fiksi Penggemar-SEN KİMSİN LAN! Siyah saçlı kız Keisuke'nin bağırmasıyla irkildi.