1

21 1 4
                                    

Г. Т . Н. Хриси

Бях си в стаята . Намджун отново го нямаше. Беше на "работа" в един часът сутринта. Разбира се ,че отново ми изневеряваше с онази, секретарката му. Но нека прави това ,което иска. Не съм му майка,че да му казвам какво да прави. Както си гледах спокойно филмът телефонът ми звънна. Беше Джънкук . Вдигнах му.

Разговор

Аз:Ало?

Кук:Хриси.....

Аз:Какво има Кук?

Кук:Намджун..... Пак е с онази.

Аз:Знам.

Кук:Защо си толкова спокойна?

Аз:Хаха.... Не се прави на луд . Знаеш какво се случи снощи.

Кук:Да... И много съ-

Аз:Не! Няма нужда от съжаление . Знам,че ти хареса, въпреки,че беше пиян. Щом все още го помниш.... Знаеш какво означава.

Кук:Да но ... Просто се чувствам ужасно.

Аз:Няма смисъл. Не бих се поколебала да направя тази грешка отново. Знаеш,че си го заслужава.

Кук:Това е много лесно... Проблемът ми е,че ако той разбере ,буквално ще ме убие.

Аз:Не се притеснявай няма да го направи. Няма топките за това.

Кук:Не знам Хриси.

Аз:А аз знам. Не се притеснявай. Хайде ще те оставям защото той май се върна.

Кук:Добре,но моля те внимавай не искам да се стига до скандали.

Аз:Споко. Лека нощ.

Кук:И на теб хамстерче.

Край на разговора

Чух вратата ,това беше Намджун. Прилежно облечен и чист както винаги.

Намджун:Здравей скъпа ,съжалявам,че закъснях толкова.

Аз:Не се притеснявай. В хладилникът има храна ,ако си гладен ще я стопля.

Намджун:Няма нужда ще се справя.

Каза отивайки към кухнята.

Той седна на масата. Чудех се какво бях направила,че да ми изневерява? Винаги съм му давала това ,което иска. Но откакто разбрах,че ми изневерява от година и половина станах много студена към него а на него не му дреме. Реших да отида в стаята си ,но той ме спря.

Намджун: Хриси.....

Аз:Кажи.

Намджун:Трябва да си поговорим за нещо.

My toxic ex Where stories live. Discover now