- Баардак — вигукнула Віа, — я зовсім про нього забула.
Вона кинулась в бік тунелю посилаючи поперед себе сяючий струмінь із чарівного пилку, який наповнив печеру яскравим світлом.
Кріс підбігла слідом, зупинившись обабіч феї. Крізь прозору межу їх сховку побачила дракона. Він лежав на тому ж місці не міняючи пози.
- Спить — по обличчю феї було видно яка буря розігралась в її душі, — цього не можна було допустити.
- Я чула, що дракони ніколи не сплять — задумливо мовила Кріс.
- Вони того не потребують. Хіба щоб проникати до чужих снів... — в руці феї з'явилась чарівна паличка, — Баардака потрібно негайно розбудити, доки він не вбив тебе руками цієї старої.
Кристал на вістрі палички спалахнув яскравим червоним світлом, на яке боляче було дивитись.
- Закрий очі, а краще відвернись — наказала фея витягуючи вперед паличку так, що кінчик її вийшов за межі сховку.
Кріс підняла руки прикриваючи обличчя. Від оглушливого тріску потужного розряду заклало вуха, яскраві спалахи просвічували навіть крізь щільно стулені долоні. Коли все стихло дівчина відкрила очі.
Фея виглядала втомленою, важко віддихувалась, крила її помітно потьмяніли.
- Мені не вдалось — видихнула Віа, — луска занадто міцна...
Тунель був всіяний уламками сталактитів, крізь пил виднівся силует дракона. Він все ще спав, здавалось навіть усміхався у сні.
Кріс торкнулась візуалізатора. На екрані, котрий виник поруч було видно, що й у реальному світі нічого не змінилось, от тільки медсестра зі своїм візком потихеньку наближалась до її палати. Необхідно було діяти, але як? Раптом вона помітила на стелі коридору штуцер системи пожежогасіння. Еврика!
- Вода! — вигукнула дівчина витягнувши руку в бік дракона.
- Стій! — спробувала зупинити її фея, та було вже запізно. Холодні струмені вдарили Кріс з такою силою, що мало не збили з ніг. Від несподіванки дівчина скрикнула та опустила руку. "Злива" відразу ж вщухла.
- Ми ж у кишені! Це замкнений простір. Неможливо знаходячись тут впливати на те, що діється ззовні — голос феї звучав приглушено, заважала захисна сфера в якій наче в мильній бульбашці вона перебувала, — щоб це спрацювало проти Баардака тобі доведеться вийти в тунель.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В тіні Сонця
Ficção CientíficaЛюдство, переживши страшну кліматичну катастрофу спричинену зростанням Сонячної активності, кидає великі ресурси на дослідження свого Світила. Молода астронавтка-стажистка Кріс Козак відправляється на пошуки зонду, що загубився десь біля Першого сон...