8.bölüm

47 7 17
                                    

Şu katil ıvır zıvırı olmadan bir gün geçirmek için tekrar kızlarla dışarı çıktık.Ne kadar başarılı olduk orası muamma .

Biz azcık eğlenelim derken ruh hastası koleksiyon yapan koleksiyoncu katilimiz durmamış başka bir masum insana kıymıştı.

Biz sanki çok masumuzda olay yerine kimlik bile göstermeden direkt giriyoruz.Yani ne güvenlik kalmış ne başka bir şey ayıptır .

Cesedin yanına gittiğimde beni karşılayan kan kokusu çok baskındı. Cesedin parçalarını dikkatle inceledim doğrusunu söylemek gerekirse hiç deneyimim yoktu ama gözüme çarpan bazı yerler vardı.

Cesedin boyun kısmında çok hafif olsada morluklar vardı ,katil kurbanı boğmuş olması çok yüksek ihtimal. Ama kurbanın kafasına baktığımızda sert bir cisimle vurulduğu anlaşılıyor. Olası durumlardan biri katil kurbanın kafasına vurmuş ve kurban bayılmamış sadece yere düşmüş yere düştüğü anda katil kurbanın boğazını sıkmaya başlamış.

Kurbanın vücut parçalarını incelemeye başladım hepsi yerinde ve normal duruyordu ama göz yuvalarının içi boştu. Diğerlerinin kurbanın kimliğine ulaşmış olmasını umarak yanlarına gittim fakat giderken yerde yırtılmış bir kağıt parçası vardı.

--------------------------------------------
Saplantı mı sevgi mi benimki.
Sadece sana olan tavrım, sergiler hislerimi.
Tek yapmam gereken bulmak başka birini.

Yerine koymaya çalıştığım insanlar.
Hiçbiri dolduramadı yerini.
Ne gözlerini ,ne saçlarını, ne gülüşünü.
Hepsi senindi.

Nisan ayının eşsiz renkleri.
Seni hatırlatıyordu her biri.
Diğer insanların verdiği
Sadece boş vaatleri.

Sevgilerimle.

--------------------------------------------
LAN BU RUH HASTASI BANA YÜRÜYOR.Tamam yani üstüme alınmayabilirim aamaaaa diğer notu unutmayalım.Durun bir saniye bazı harfler ve sözcükler neden garip.Burda bunu araştıramam o yüzden en hızlı şekilde Konoha'ya gitmeliyim.

...

Konoha'ya girdiğimde Sasuke tek başına elinde kağıtlarla yürüyordu.Birkaç soru sormak için yanına gittim.

"Selam Sasuke ,şey birkaç konuda yardımın lazım yardım edebilir misin?" dedim.

"Neyle ilgili ?" diye sordu.

"Şu ruh hastası katilimizle alakalı" dedim.

"Tabii boş bir odaya geçelim sorularını ve yarıma ihtiyaç duyduğun şeyleri söylersin" dedi ve boş bir odaya yöneldik.

"İlk olarak kurbanın kimliği lazım ya da en azından renkli bir fotoğraf" dedim.

"Şey tabii hemen bulabiliriz fotoğrafı ama neden lazım?" dedi.

"Bir teorim var ve onu kanıtlayabilir" dedim.

"Hemen Kakashi'den kadının fotoğrafını istiyorum" dedi.

"İşte kadın bu" dedi fotoğrafı göstererek.

"İşte kadın bu" dedi fotoğrafı göstererek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sorry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin