❩12❨

110 17 50
                                    

Yunho hemen üzerini değiştirerek saatin dolmasını beklemeden parka gidip Jongho'yu beklemeye başladı. Nasıl konuşması gerektiğini tam olarak bilmiyordu ama konuşmadan da yapamayacaktı.

"Tanrım nasıl söylesem."

Bir süre öyle düşünmeye devam ederken Jongho ise üzerini giyindikten sonra bir yarım saat kadar aynada kendisi ile yüzleşti. O gece alkolün de etkisiyle öptüğü Hyung'u ile nasıl yüzleşecekti?

"Sakin ol Jongho. Sadece alkolün etkisindeydin."

Jongho bunları düşünsede hızla atan kalbine kulağını tıkamış bir haldeydi. Sonunda cesaretini toparlayarak evden çıktı ve hızlı adımlarla parka doğru ilerlemeye başladı.

İlerdeki banklarda oturan beden ile kalbi hızla atmaya başlamıştı ve endişesi vücudunda kol geziyordu. Fakat hepsine kulak tıkayarak yanına varıp gülümseyerek yanına oturdu.

"Selam Hyung."

Yunho yanına oturan beden ile nefesinin kesildiğini hissetmişti.

"Selam Jongho."

Sonrasında ikili arasında uzun bir sessizlik olduğunda ikisinin de kalbi deli gibi atıyordu birbiri için fakat birisi emin ken diğeri kulak tıkıyordu.

"Jongho"

"Hyung"

İkisi de aynı anda konuşunca istemsizce güldüler ve bir kaos ortamına sürüklendiler istemsizce.

"İlk sen söyle."

"Olmaz Hyung, sen söyle."

"Jongho söyle işte."

"Hayır Hyung, sen söyle."

Birkaç seferin sonunda ikisi de derin bir nefes aldı.

"Aynı anda söyleyelim o zaman."

"Tamam Hyung."

Yunho derin birkaç nefes aldıktan sonra üçten geriye doğru saydıktan sonra içini yiyip duran duyguyu sonunda söylemişti.

"Senden hoşlanıyorum."

"O gece bir hataydı."

İkisi de şok içinde birbirlerine bakarlarken Yunho duydukları ile derin bir şekilde yutkunmuştu. Jongho o öpücüğü hata olarak görmüştü yani.

"H-hyun-"

"Bir şey söyleme Jongho."

Yunho kalbinin binbir parçaya ayrıldığını hissederek oturduğu yerden kalkıp evine doğru yürüdü. Jongho ise yaptığı şeyin pişmanlığı ile kalakalmıştı o bankta. Yunho'nun gözlerinden okumuştu hayal kırıklığını ve boğazında koca bir yumru oluşmuştu.

"Ben ne yaptım?"

...

Umarım beğenirsiniz 💕

11.09.22

Borozan'lı Ayıcık  ❩2Ho❨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin