•●14●•

32 8 1
                                    

Pars telefonunu eline alıp çetesinin başına geçici olarak bıraktığı Yağız'ı aradı.
2.Çalışta açtı :

YAĞIZ: Evet efendim ?

PARS : Sana bir adres vericem oraya yanında 6 adamla geliceksin. 10 dakikan var. Ve bana tişört getir.

Dedi ve kappatı. Adresi de mesaj olarak attı.
Ayağın altında ölmüş olan doktora baktı.
Doktorun Başına çömeldi.

PARS : Bunu çoktan hak etmiştin .

Bu adam Bir organ mafyası adına çalışıyordu.
Çok fazla masumun canına kıydığı kesindi.
Evet Pars'da çok can almıştı ama o sadece bu doktorum diye geçinen aşağılık herifleri öldürmüştü.
Odada buldukları çocukta eğer geç kalsalar delik deşik olacağını tahmin etmek zor değildi.
Pars doktoru konuşturmuştu. Ama bu kolunda derin bir kurşun yarasına sebep olmuştu.
Çok umursanmamaya çalıştı.
Dışarıya çıktı ve bahçeye oturdu.
Cebinden sigarayı çıkardı. Tam yakacakken bacağının titremesiyle irkildi.
Çağlar arıyordu.
Telefonu açtı :

ÇAĞLAR : Pars ?

PARS : Evet ?

Çağlar derin bir nefes aldı. Pars'a birşey olmamıştı.

PARS : Evet dedim ?

Çağlar biran kendine geldi. Ve yine sert ses tonuna büründü.

ÇAĞLAR : Mert'i napıcam ?

PARS : Mert'de kim ?

ÇAĞLAR : Küçük çocuk .

PARS : O hâlâ sende mi ?!
Sana ne dedim ben!?
Onu hemen hastahaneye götür ve kimseye bir şey demeden hastahaneden çık git !?

ÇAĞLAR : Çoçuğu orda bırakamam!?!
Saçmalama küçücük çocuk !!

Pars kahkaha attı. Küçümseyici bir kahkahaydı bu .

PARS : Bu işlerden anlamadığın ne kadarda belli.
Merak Etme kardeşim . Çoktan manşetlere düşmüştür o çoçuk. Sen dediğimi yap ve evine git ve sakın bak sakın evden çıkma.
Ve mümkünse bu kez dediklerimi yap.

Dedi ve telefonu kapatı. Kolundaki acı iyice artı. Ve acıyla kıpırdandı. Kolundaki yarayla ilgillenmeliyid ama önce şu cesetlerden ve evden kurtumalıydı. Hava kararmaya başlamıştı. Acaba Açelya napmıştı ?
Şu işini bitirip buradan uzaklaşması gerekiyordu. Yoksa yakalana bilirdi.
Açelya'yı son kez ziyaret edicekti ama önce işlerini halletmeliydi.
Sigarasısını bitirdi.
Bir tane daha sigara yaktı.
Sigarasısını bitirmesine yakın toprak yolda 5 tane siyah araba belirdi. Ayağa kalkma gereği duymadı. Sonuçta patron oydu.

YAĞIZ : Evet efendim dediğiniz gibi yanımda 6 adam getirdim.

PARS : Güzel ...
Şu evi görüyor musun Yağız ?

YAĞIZ : Evet efendim ?

PARS : O evin içindeki cesetleri yok edeceksiniz.
Ve evi yakıcaksınız. Arkanızda bir kanıt bırakmak yok yoksa...

Dedi ve ayağa kalktı. Yağız uzun kaslı ve tehlikeli bir görüntüsü vardı. Koyu kahferengi gözlerini Pars'a dikmişti. Ama bu adam ne kadar tehlikeli görünüyorsa Pars onun iki katı bir korkutuculuğa sahipti.

PARS : Ne olacağını en iyi sen biliyorsun Yağız.

Yağız bakışlarını kaçırdı.
Ve kısık sesle :

↭ AÇELYA ↭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin