Kapitola čtvrtá

326 32 14
                                    

V Havraním Křídle

,,Zabiju tě, Mugetsu," zavrčel Hichigo, když si zapínal pásek u kalhot. To, jak ho černovlásek dokázal dostat do postele, vážně netušil, ale pořádně ho to vytočilo. ,,Vážně tě jednou zabiju."

Mugetsu ležel na boku na své posteli, jeho nahé tělo překrývala jen lehká pokrývka, taková ta podobná prostěradlu. Culil se od ucha k uchu a nemohl přestat myslet na to, jak je krásné Hichiga poslouchat, když sténá slastí. ,,Ale prdelku máš výstavní. A doufám, že po tomhle tě bude ještě dlouho bolet."

,,To si piš že bude," opáčil Hichigo obratem a vycenil na něj zuby. Kvůli tomu málem sletěl, protože si zrovna natahoval tričko a zvláštně se do něj zamotal. ,,Ty's mě nějak zdrogoval, ne? Dost dobře si pamatuju, jak jsem říkal, že jsem s tímhle skončil."

,,Že by tě dostal do kolen můj šarm a má osobnost?" uchechtl se Mugetsu a překulil se na záda, ruce si složil pod hlavu. Vlastně to bylo až směšně přesné, zvláště ta část s koleny. Hichi byl vážně roztomilý, když před ním předtím tak hezky klečel.

,,O tom velice silně pochybuju," dodal bělovlasý a obdařil ho svým perfektním úšklebkem. V tónu jeho hlasu zazníval silný sarkasmus. ,,Taky tě miluju."

,,Jojo, jasně, i já tebe," zasmál se Mugetsu, načež umlkl. Do místnosti totiž vstoupil Grimmjow zrovna ve chvíli, kdy se ji Hichi pokoušel po špičkách opustit. Jeho tajná mise tak byla prozrazena.

Grimm ho provrtal svým zabijáckým pohledem alá 'Grimmjow, když mu někdo vezme čokoládový dort, který si draze koupil v nejlepší cukrárně'. ,,Co tady děláš, Hichi?"

,,Hehe, he... Mugetsu chtěl masáž, tak mě o to požádal," zalhal mladší. Rozpačitě se podrbal v rozcuchaných vlasech. Horší lež už opravdu vymyslet nemohl, tohle byla klasika.

Grimmjow se zachmuřil ještě víc, načež se jeho tvář zcela uvolnila. Zvlnil své rty do mateřského úsměvu, poplácal ho po rameni a tiše se uchechtl. ,,To jsem rád, že se o něj tak staráš. Ichigo by záviděl, jak se máte rádi."

,,Zrovna je na odchodu, splnil svou práci na jedničku," vložil se do konverzace usměvavý Mugetsu, který si byl moc dobře vědom toho, jak je Hichigo otřesený z toho, že Grimmjow jeho lež neprokoukl. ,,Zítra přij-"

,,Nezájem," odbyl ho Grimm a zastoupil Hichigovi dveře. Zakázal mu tak odejít, jak měl mladší v plánu. Chtěl jim něco říct a to hned teď. ,,Musíme jet. Převlékněte se, Ichigo už čeká v autě."

Bělovlasý se zarazil a s povytaženým obočím se na něj zadíval. ,,Kam se jako jede? Mám svoje plány a kvůli tobě je měnit nehodlám."

Grimmjow protočil oči v sloup a teatrálně si povzdychl. ,,Ty hloupá Hjahodo, snad si nezapomněl na to, že dneska natáčíme video k naší poslední písničce, aby se to mohlo zkompletovat? Připomínal jsem ti to ještě předtím, než si na pár dní zmizel."

,,O tom vím i já-á!" ozval se zpěvným hlasem Mugetsu a zamotal se do deky. Slezl z postele s tím, že se chce převléknout, ale rozhodně se před Grimmjowem nechtěl promenádovat nahý.

,,Sklapni," sykl k němu Shirosaki, aniž by se na něj byť jen podíval, načež přiznal: ,,Pravda, na to jsem zapomněl. Nejde to nějak odložit? Dneska jsem měl v plánu navštívit Reijiho..."

Nestačil to ani dopovědět, protože se na něj Mugetsu důležitě podíval a skočil mu do řeči. ,,Tak Reijiho, jo? Tu děvku? Tak mě nechceš a jeho bys rád, tss..."

,,Mlč už!" Tentokrát to byl Grimmjow, kdo zvýšil hlas. Tyhle jejich hádky, či co to vlastně bylo, ho opravdu neskutečně štvalo. ,,Hichi s nikým nespí, narozdíl od tebe, děvko." Zaslechl, jak dotyčný zafrkal, ale nenechal se tím rozhodit. ,,Sice nevím, co potřebuje řešit zrovna s ním, ale to je fuk. Všichni totiž jdeme do auta, kde na nás už čeká Ichi. Hned."

Trust meKde žijí příběhy. Začni objevovat