...Selaam :)
Selamıma cevap versenize yav
Çok küserim bak :(Neyse...
Şimdi dün tam anlatamadığım meseleyi bugün bir tık daha açarak anlatıp sizi bölüme paslayacağım.Bundan önceki yazdığım karakterlerden dolayı bu hikâyedeki ana karakterlerde kusur istemediğinizi fark ettim.
Ama öyle olmayacak.
Begüm, güçlü bir kadın.
Ayakları yere sağlam basan bir karakter evet.
Ama yeteri kadar erdemli değil.Altını çizerek söylüyorum;
Begüm'ün yaptıklarına çoğu zaman kızacak ve ona anlam veremeyeceksiniz.Bilgilendirme bitti.
Haydin bölüme...Buyursunlar efenim :)
□■□
Akay'la gözlerimiz o odada son kez buluştuğunda karar verdim. Söylemeliyim. Hadi buyrun cenaze namazına...
Galiba benim açımdan işler iyice sarpa saracak bugünden sonra.
□■□
Akay'ın, her zamanki kibar gülümsemesiyle veda selamı verip Atalay amcanın arkasından gitmesiyle birlikte odada sadece Çağın ve ben kaldığımız için kendimi oturduğum sandalyeye yayabildiğim kadar yaydım ve 'Bundan sonra ben ne halt edeceğim?' diye düşünmeye başladım.
"Yarkın'dan nefret ediyorum.", dedi Çağın düşüncelerimi bölerken burnundan soluyarak tıslar gibi.
Kendi dünyamdan arınıp Çağın'ın derdine odaklanmaya çalıştım. "Bana bilmediğim bi'şey söyle."
"Onu öldürmek istiyorum.", dedi bu kez.
Yavaşça gülümsedim. "'Bilmediğim' dedim. Bunu da biliyorum."
"Sen kaşındın. Hazır mısın? Söylüyorum o zaman." dedi ve masaya doğru ağırlığını verdi bana daha çok yaklaşmak için. "Benimle birlikte sende boku yedin.", dedi şeytani bir gülüşle bu kez. "Hemde duble."
"Neden duble olsun?", diye sordum. "Sen ne kadar yiyeceksen benim de payıma en fazla o kadar düşecek işte. Hatta bence senden bile daha az."
"Sen öyle zannet. Yarkın'ın şirketi için çalışacaksın. Bu yüzden onun senin patronun olmasını ve sana patronluk taslamasını geçtim, Akay'la birlikte dip dibe çalışacaksın, belki de her gün. O zaman bakalım diyebilecek misin 'Hayatımda Ceylin var Çağın biliyorsun?' diye." diyerek ağzımı yansıladı güzlece ve aynı gazla devam etti, "Bu yetmezmiş gibi Yarkın, Akay'a yavşayacak ve senin Akay'dan hoşlandığını anladığı noktada onu rahat mı bırakacak sanıyorsun? Elde etmek için her yolu deneyecek ve her şeyi yapacak. Atlas falan hikâye artık. Akay'da biraz cesaret verirse sen o kızı unut bundan sonra. Yarkın benden ne kadar nefret ediyorsa senden de o kadar nefret ediyor."
"Ben...", dedim sandalyemden hızla doğrulup işaret parmağımı uyarıcı bir şekilde ona doğru sallarken, "Buna izin vermem.", derken küfretmemek için kendimi tuttum. ~Belki bir iki kelime kaçmış olabilir!~
Bu kez arkasına yaslanıp yayılan Çağın'dı. "Bunu göreceğiz.", dedi meydan okur gibi kaşlarını kaldırıp indirirken.
"Yarkın'dan nefret ediyorum.", dedim tıslayarak Çağın'a cevaben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETREFİL / GxG
Romance☆ TAMAMLANDI ☆ _____+18_____ İki kadın düşünün... Ayakları yere sağlam basan güçlü kadınlar. İkisi de keçi gibi inatçı, ikisi de dik karakterlere sahip. Ve her ikisi de hatalar yapmaya müsait. BEGÜM BELÇİN UZBAY vee AKAY AYTÜRK Bazen kızgın, baze...