◾▪ Tizenkilencedik rész ▪◾

273 12 3
                                    

◾▪ Novus Casus ▪◾



   Adél és Dominik egész délután a várost járták. Szép estéjük után pedig Adél napsütésre kelt. Feje a focista izmos mellkasán feküdt. Lassan apró kezeivel rajzolta át a halvány kockákat hasán. Felfordította a fejét és a nyugodt arcát nézte. 

-Miért nézel?-Hallotta meg reggeli rekedt hangját a férfinak. 

-Talán baj?-Húzta mosolyra ajkait. Ekkor Dominik felé kerekedett.

-Nem mondtad még, hogy jöttél Lipcsébe?-Hajolt közelebb az ajkaihoz.

-Vezettem.-Mondta a focista döbbenetére.-Mi az Szép fiú?-Szinte ajkaira suttogta.

-Vezettél csak, hogy ide gyere?-A lány csak bólogatott.-Annyira szeretlek!-Csapott le az ajkaira.   

  Ezúttal Adél döbbent le pár másodpercre, majd visszacsókolt. Kicsi kezeit Dominik nyakába vezette és közelebb húzta magához. Dominik egyik alkarján támaszkodott, másikkal a nő derekát simogatta. Egy kopogtatás zavarta meg őket. 

-Baszki.-Támaszkodott meg két karján a focista.-A fiúkkal minden reggel együtt megyünk reggelizni.

-Akkor hajrá!-Szállt ki alóla. Dominik egyik pólója és egy rövidnadrág volt rajta. Meg persze egy szoros térdzokni. Csizmáját pillanatok alatt magára vette és az ajtóhoz ment, míg Dominik a fürdőbe. Kinyitotta az ajtót.-'Reggelt.-Nézett az ott állókra miközben egyből angolul szólalt meg.

-Szépséges reggelt, Alexa.-Vigyorogtak rá miközben bementek. Mind a lakás nappalijában foglaltak helyet.

-Szobo?-Kérdezte Tyler.

-Fürdő.-Válaszolta egyből és haját copfba fogta és bőröndjéből kivette a neszeszerét. Abból pedig gyógyszereivel ment a kanapé mögött lévő konyhába. A felső szekrényről próbálta levenni a poharat, kevés sikerrel.-ROHADJ MEG DOMINIK!-Kiabálta angolul, amire a focista kilépett. Már fel volt teljesen öltözve.

-Most miért?-Kérdezte miközben lepacsizott mindenkivel.

-Azért, mert lehet, hogy te száznyolcvanhat centiméter vagy és ezért száznyolcvan centin van a szekrény. De én nem érem el!-Mutatta a szekrényt.  

  Míg Dominik nevetését próbálta visszafogni a többiek mind elnevették magukat. Adél megforgatta a szemeit és felállt a konyhapultra. Onnét letette a pultra és nyelvet nyújtott a többiekre. A lakás tulajdonosa végül mosolyogva vette le onnét barátnőjét.

-Ügye te is velünk jössz?-Kérdezte vigyorogva a lánytól Christopher. Ő csak körbe nézett, mikor mindenki bólintott bement a hálóba.

-Egy perc.-Ahogy bement egyből bőröndjéhez ment. Egy combközépig érő érő lengébb spagetti pántos fekete ruhát vette fel. Magassarkú térdcsizmája után pedig Két kontyba fogta a haját. Éppen szájfényét tette fel mikor kilépett. Táskáját pedig hátára vette.-Mehetünk?-Nézett a fiúkra.

-Kettő perc, hogy?-Nézett rá Dani.

-Nem vártunk még ennyire keveset egy lányra.-Nevetve karolta át őt Tyler.

-Gyógyszer!-Sietett vissza a konyhába ahol a tabletták után a injekcióért nyúlt. Szoknyáját felhúzta, ugyan is egy rövidebb biciklis nadrág is volt rajta. Hasába szúrta majd kukába dobta.-Mehetünk!-Indult meg legelöl.

  Sétálva indultak egy reggeliző felé. Az egész járdát elfoglalták és beszélgettek. Az aznapi meccs is szóba került.

-Tehát FC Barcelona?-Kérdezte féloldalas mosollyal Adél.

-Igen.-Sóhajtott Willi.

-Ha én a csapatommal elgyepáltam a női csapatott, nektek is menni fognak a pasik.-Kacsintott majd benyitott a reggelizőbe. Mind köszöntek majd a legnagyobb asztalhoz ültek. 

-És, Alexa..-Kezdett bele Willi. Látszott rajta, hogy fél megkérdezni valamit.

-Kérdezd meg, nyugodtan.-Nézett rá.

-Az igaz volt, hogy az összes WWE-es lány összefogott ellened és..-Ebből már tudta Adél.

-Igaz e, hogy rám pakolták a létrákat? Igaz. Akkor negyvenöt kiló voltam, egy létra pedig tíz kiló.-Mondta majd felállt. -Mindjárt jövők..-Azzal kiment a mosdóba, ahol végül is csak a haját igazította.

  Visszasétálva pedig két kislány és két kisfiú sétált elé. A két lányon Alexa Blisses póló is volt. 

-Szabad egy képet?-Kérdezték izgatottan.

-Persze.-Vette át a telefont és mindenkivel készített közös képet, majd egy ötöst is.

-Mi is focizunk!-Mondta a két fiú.

-Tényleg? És milyen poszton?

-Csatárok vagyunk!-Húzták ki magunkat.

-Sok sikert akkor.-Pacsizott velük majd visszaült a fiúkhoz akikhez közben megérkezett a rendelt ételek. 

-Focisok és minket észre sem vettek!-Akadt ki Tyler.

-A csapatkapitányra mennek és aki visszavonult..-Evett gyümölcssalátájába amikor meghallotta csengőhangját.-Nem akarom látni.-Csukott szemmel Dominiknek adta.

-Így rá mered bízni?-Kérdezte teli szájjal Cristopher.

-Miért ne?-Vont vállat, miközben a barátjára nézett. Éppen akkor vette fel és füléhez tartotta. Nem figyelt arra, hogy Dominik miket mond. A csapattársaival beszélgetett.-Ki volt az?-Kérdezte mikor visszakapta a telefont.

-Sarah.-Az Adams férfi felfigyelt.-Igen, a barátnőd.

-A barátnőd?-Kérdezte Adél.

-Igen. Te honnét ismered?

-Találkoztunk egy buliban és adtam neki rúzst. És nem beszéltünk a barátainkról.-Utalt a párokra.

-Akkor?-Kérdezte André.

-Hogy melyik Forma 1-es pilóta a leghelyesebb.-Dominik és Tyler összenézett.-Illetve hasonlók.

-Ezért értette amikor Szobo magyarul dumált.-Nevetett fel Angelino.

-Pontosan!-Állt fel.-Gyerünk, megmutatok nektek egy edzést!-Azzal amíg a fiúk azon veszekedtek ki fizessen ő a pulthoz sétált.

-Készpénz vagy kártya?-Kérdezte a fiatal pénztáros  lány.

-Kártya.-Emelte meg kártyáját.

-Érintheted.-A szőke nő oda érintette majd beírta a pint.-Végeztetek vagy mehetünk végre?-Nézett a fiúkra karba tett kézzel.

-Igen!-Állt fel diadilattasan Willi, hogy fizessen.

-Az ajtó erre van!-Ment ki Adél.

***************


Novus casusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu