Keyifli okumalar canlarım❤
Bu bölümü yazarken neden bu kadar ağladığımı bilmiyorum🥺
❄❄❄
Hayat hiç ummadığımız anda hiç ummadığımız şeyler yaşatır bize. Kaderimiz sihirli bir kalem ile yeniden yazılır ve hayallerimizi süsleyen o kahramanımız
" Eğer ben hayal görmüyorsam neden burada, senin evinde ve senin odandayım? Yoksa! "
" Korkma, sakin ol. Aramızda hiçbir şey yaşanmadı. Sadece... "
" Sadece ne o zaman? Ailem nerede? Benim burada olduğumdan haberleri var mı? "
Aslım'ın şaşkın ve afallamış yüzüne bakarken gülmemek için kendini zor tutan Nehir yatağına, Aslım'ın ayak ucuna oturdu.
" Evet ailenin benimle olduğundan haberi var çünkü onların ve mahallendeki herkesin gözleri önünde el ele arabaya binip buraya geldik. "
Aslım, Nehir'in bu sözleriyle utancından elleriyle yüzünü kapadı.
" Hayır hayır hayır sus söyleme. "
Nehir kendini tutamayıp gülerken " Yani bir nevi seni babanın evinden kaçırmış oldum. Artık evine gidemezsin." Diyerek Aslım'ı bilerek daha da utandırdı. Yüzünü göremese de kıpkırmızı olduğuna emindi ve bu durum onu daha da keyiflendirdi.
" Aman Allahım! Bu bir felaket! Şimdi herkes benim seninle kaçtığımızı sanıyor. Peki şimdi ne olacak? "
" Evleneceğiz. "
Duyduğu sözlerle şok olan Aslım, ellerini yüzünden çekerken, kurumuş boğazına rağmen yutkundu.
Nehir ERSOY biraz önce emrivaki de olsa kendisine evlenme teklifi mi etmişti? Yoksa içtiği ilaçlar halüsinasyon mu gördürüyordu?
" Yani formaliteden evleneceğiz. Bu evlilik gerçek bir evlilik olmayacak. "
" O zaman neden evleneceğiz? Bu çok saçma değil mi? "" Saçma olan şey ne biliyor musun? "
Nehir bu sorusunun ardından yüzünü Aslım'ın yüzüne biraz daha yaklaştırıp Aslım'ın yüzünü kapatan saçlarını elleriyle geriye attı fakat o yakınlığını bozmadı.
" Saçma olan şey senin o evde, o mahallede yaşadıkların. Evliliğimiz için bir neden istiyorsan utangaç sincap, ben öyle istiyorum."
Aslım'ın burnunu sıkıp ayağa kalkan Nehir derin bir nefes aldı. Bir daha Aslım'a bu kadar yakın olmaması gerektiğini aklına not düşerken " Kız kardeşim birazdan yanına gelir. Bir sat sonra akşam yemeğinde seni aşağıda bekliyor olacağım. "
Nehir hızla odadan çıkıp giderken Aslım halâ biraz önce yaşanılanların etkisinde yatakta halâ aynı pozisyonda otururken odanın kapısının çalınmasıyla irkilip kendine geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)
HumorAŞKIN OYUNU OLMAZ DERLER YA HANİ YA OLURSA? 3 2 1 KAYIT! 🎬 OYUN BAŞLASIN💜 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.