🖤 Aile Tablosu 🖤

1.1K 50 1
                                    

Gözlerimi açtığımda bana bakan bir çift yeşil göz görünce kocaman gülümseyip kollarımı havaya kaldırdım, Peri ağzında emziğini emerek bana koştu ve yatağa zıplayıp sıkıca sarıldığında kıkırdayarak bende ona sıkıca sarıldım ve başını öptüm, Tahir bizden yana dönüp uyumaya devam edince gülümseyerek Peri'ye baktım tekrar ve alnını öptüm. "Günaydın prenses, sen o koca beşikten kalkmayı nasıl başardın bakalım?"

"Ranan apla bana yaydım etti" dediğinde gülümsedim, başını göğsüme koyup emziğini emmeye devam ederken Tahir'in derin nefes aldığını işittim, eli bacağımı buldu ve sıkınca gözlerimi büyütüp eline bir tane vurdum.

"Peri burada" dediğimde hemen elini çekip gözlerini açtı ve somurtarak ikimize baktı.

"Karımı öpemeyecek miyim?"

"Çocuğun yanında mı Tahir? Saçmalama"

"Uyuyor ama" dediğinde kaşlarımı çatıp bakışlarımı Peri'ye çevirdim, emziği ağzından düşmüş minik tatlı pembe dudakları aralık kalmış uyuyordu, içimde kocaman bir sevimlilik yayılmıştı öyle tatlı duruyordu ki her yerini ısırmak istiyordum şu an! Çenemde el hissedip bir anda dudaklarımda dudaklar hissettiğimde gözlerimi büyütüp inledim, etkileyici bir öpücük bırakıp geri çekilerek çim yeşili gözleriyle bana hayranlıkla bakınca kaşlarımı çatıp bozulmuş bir halde ona baktım, sırıttı. "Seni bir anda öpmek hoşuma gidiyor, özellikle şaşkınlık ve sinirlendikten sonra sana daha çok aşık oluyorum"

"Ama bazen korkutuyorsun"

"Ben seni sakinleştiririm" deyip boynumu öpünce yutkundum ve gözlerimi kapattım, geri çekildiğinde bakışlarımı ona çevirdim gülümseyerek baktı. "Günaydın karıcığım"

"Günaydın" deyip bakışlarımı Peri'ye çevirdiğimde tek kaşını kaldırdığını gördüm.

"Bu kadar mı? Kocacığım nerede?" diye sorunca sinsi bir şekilde gülümseyip ona baktım.

"Havaya fırlattım, yakalarsın" dediğimde kıkırdadı ve alnımı öptü, gözlerimin içine baktı sonra.

"Yakalarsam bırakmam çok iyi biliyorsun"

"Yakaladın zaten" dedim kısık sesle, gülümsesi gitti ve yüzüme aşkla ve ciddiyetle baktı.

"Evet, yakaladım. Benimsin, her şeyinle" deyip tekrar dudağıma öpünce karşılık verdim, o sırada kapı tıklanınca hemen geri çekildik, Tahir derin bir soluk alıp verdi ve sol elimi saçlarına götürüp karıştırdı. "Bu Ranan olmalı, kesin kahvaltı hazır olduğunu söyleyecek" deyip yataktan kalkınca bende Peri'yi kucağıma iyice sabitleyip yataktan kalktım, Tahir kapıyı açtığında Ranan bize gülümseyerek bakıyordu.

"Günaydın efendim, sizlere kahvaltı hazırladım afiyet olsun şimdiden" dediğinde ona sıcak bir gülümseme gönderdim.

"Teşekkür ederiz" dediğimde gülümsedi ve yanımızdan ayrıldı, Tahir bana doğru dönüp yanağımı öptü ve gözlerime baktı.

"Sen minik kova canavarını beşiğe yatır, bende hazırlanıp aşağı ineyim"

"Kova canavarı mı?" dedim kıkırdayarak, oda sırıttı.

"Kafasını oraya buraya sokmayı çok seviyor aklıma ilk gelen lakap da buydu" dediğinde güldüm, oda kıkırdadığımda derin nefes alarak yanağını öptüm ve başımı salladım.

Minik Kova Canavarını yatağında yatırdıktan sonra aşağı inip kahvaltı İçin masaya için masaya oturdum, hamile olduğum için canım her şeyi şimdiden çekmeye başlamıştı? Aslında hiç araştırıp bakmamıştım hamile kadınlar kaç ayında aşerir, hassas olur vs gibi şeyler? Pek umurumda değildi, tek istediğim bebeğimizin sağlıklı ve zarar görmeden dünyaya gelmesiydi.

🖤 Sözleşme 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin