Jakub
Probudil jsem se v pokoji kde jsem to vůbec neznal. Vedle mě ležela nějaká nahá holka. Pomalu jsem se zvedl a sebral všechny věci. Když jsem vycházel z místnosti, promluvila "ty už odcházíš?" Otočil jsem se a zvedl jedno obočí. "Jo, vadí to snad?" Trochu jsem zvýšil hlas. Oblečení jsem pořád držel v ruce. "Vadí" řekla uraženě a pořád se na mě dívala. "Nevím, co si ode mě čekala ale byl to jen úlet" arogantně jsem se na ní usmál a začínal jsem se oblékat. Pokojem se rozezněl křik "vypadni!". Rozbrečela se a já jsem jen zvedl ruce na obranu. "Dobře" uchechtl jsem se a vyšel z pokoje, zároveň i z bytu. Venku bylo příjemně teplo, takže mikiny netřeba. Nastoupil jsem do svého auta s kterým jsem zde i včera večer s ní přijel. Nastartoval jsem a jel směr můj byt.Vycházel jsem schody nahoru. Hned jsem otevřel dveře a vyzul si boty. Šel jsem rovnou do kuchyně jak to mám zvykem. Na stole ležel papír. Mrkl jsem se na něho a začal jsem přemýšlet, proč odjela. Měla k tomu nějaký důvod? Však tu byla jen jeden den. Co se mohlo tak rychle posrat? Šel jsem si s papírem sednout na sedačku a koukal se na zeď. Po chvíli mě napadla jedna věc. Vzal jsem klíče, nazul si boty a vypadl z baráku. Sedl jsem si do auta a rychle vyjel. Při řízení jsem mačkal tak silně volant až moje klouby zbělali.
Šel jsem rychlým krokem po schodech. Když jsem stál u Dominikových dveří, silně jsem zabušil a čekal. Nikdo se neozýval, zkusil jsem to znovu. "Kurva, otevři mi" křikl jsem. Otevřeli se dveře a hned jsem se tam protlačil. "Co chceš?" Prsknul na mě. Jen jsem překroutil oči a sedl si. "Co si udělal?" Zeptal jsem se se zvýšeným hlasem. Jen pozvedl obočí a nic víc. Stoupl jsem si a šel k němu blíž. "Dominika kurva dneska opustila město. Tak co si do prdele udělal?!" Vykřikl jsem a vyčkával se zatnutou pěstí. Jen svoje ruce přemístil nad hlavu a hned je spustil. "Neser se do nás kurva!" Vyprskl a dál mi hleděl do očí. Nic jsem neříkal, jen jsem se na něho koukal s nepochopením. "Chceš to vědět?" Řekl klidněji a svoji tvář zakryl dlaněmi. Mezi prsty se na mě koukl aby viděl, že kývu na ano. "Dobře" odkryl si obličej a šel si sednout na sedačku. To samé jsem udělal i já. "Myslel jsem si, že jedna noc to všechno vymaže a my dva spolu začneme od znova ale takhle to nefunguje. Opustila mě hned ráno". Hleděl jsem na něho a nedokázal jsem vstřebat to, co teď tady mluvil. "Děláš si prdel doufám" vyjekl jsem. "Jsi myslíš, že zrovna já bych si z tohoto dělal prdel?" Zeptal se a já jsem nevěděl jestli to teď myslí vážně. Jen jsem mykl rameny. "Kurva" vykřikl a vzal si mikinu s klíči. "Kam jdeš?" Otázal jsem a koukal se na něho. "Jdu ven". S tímhle odešel a mě nechal v jeho bytě samotného.
Dominika
Doma jsem si vybalila věci a šla se hned osprchovat. Přitom jsem myslela na něho a jeho dotyky. Jeho dlaně jak putovaly po mém těle. Moje ruce jak byly v jeho vlasech. Jak my dva jsme byli znova spolu. Jak jsem si vzpomněla na to jaký má hlas, oči. Jaké to je být znova v jeho náruči. Vyšla jsem ze sprchy, omotala jsem kolem svého těla ručník a koukala se na sebe do zrcadla. Z očí mi začaly téct slzy. Znova jsem byla zpátky tam kde jsem začínala. Na dně. Sedla jsem si do kouta a svoji hlavu jsem položila na své kolena. Chybí mi a furt k němu chovám city.
Omlouvám se, kdyby náhodnou nějak často nevycházely kapitoly ale nejde mi wattpad na mobilu. Doufám, že se tenhle problém za chvíli vyřeší. <3
ČTEŠ
Nelhal mi..
FanfictionPokračování příběhu: Slibuji.. Lhal si mi několikrát, tak jak já ti teď můžu věřit? -vymyšlený příběh!