HAZAL'DAN
Tugbanin kolumu s*kmesiyle uyandım."Tuğba kolumu siktin"dedim sinirle
"Şsss küfür etme Hazal"dedi Tuğba küfür etmemize çok kızıyor ama benden daha çok ayşe küfür ediyo bende küfür ediyom ama ayşe kadar çok değil.
"Tuğba ne diyosan çabuk de uykumun azina sictin zaten "
"Bu gün kahvaltı sırası sende tatlım"
"Kızım azini gere gere konuşma demedimmi be , hem ben dün kahvaltı hazirlamadimmi "
"Hazal dün dediğin 3 gün önceydi"
Tamam ya çık odamdan geliyorum"dedim ve Tuğba'nin odadan çıkışını izledim. Tugbanin odadan çıkmasıyla geri yattım .Kapimin geri açılmasıyla Tuğba'nin geri geldiğini anladım Bişeyler geveledi sonra "sen istedin... Ayseeeee"diye bağırdı ve hemen koşarak gitti. Birinin odama dalmasiyla aysenin geldiğini anladım.
"Aaaa si-ktir dond-um "dedim dislerim titriyodu çünkü buz gibi suyu başımdan aşağı boşalttı.
"Sen uyanmayi düşünmedigin için bende uyandiriyim dedim" dedi sinirli söylediğine göre kesin Tuğba erkenden uyandırdı kızı yoksa bu saatte ayakta olması mümkün değil hem hergün bu psikopatla uyandirilmak zorundamiyim.
"Kızım şu soğuk suyu dökmek zorundamiyidin "dedim ve banyoya girdim yüzümü yikadiktan sonra odama geri döndüğümde ayseyi görmediğim için sevindim bu psikopatin ne yapacağı belli olmuyor sonuçta.
Aşağı indim şarkıyı son ses açtım (Manga=bitti rüya) kahvaltiliklari masaya koydum ve krep yapmaya başladım . Sonra Tuğba'nin odasına girdim bu kız yine odasını değiştirmiş bej ve krem rengi olan odası bu sefer turuncu da iceriyo "lan hadi aşağı in yemek hazir" dedim ve çıktım aysenin kapısına doğru ilerledim kızın kapısı bile sihay içeri girdiğimde mavi ve siyahlar içindeki oda çok güzel duruyordu onun odasının aksine benim Odam siyah ve morlarla dolu."Ayşe hadi lan in aşağı kahvaltı hazır"dedim ve çıktım .
"Şu nalet olası kahvaltıyi yapıp çıkalım "dedi ayşe kulaklığini takıp masaya oturdu her zamanki gibi kahvaltiyla ilgilenmiyodu.
AYŞE 'DEN DEVAM
Masaya oturduğumda telefonumla ugrasiyodum facebook tan birine küfür etmeye bayılıyorum ana erkeklere . Mert Kaya diye biri mesajlara girdim mesaj yazmaya başladım
KIME=Mert Kaya
"Lan p*c " dedim ve mesaj atmasını bekledim. Mesaj atmayacagini bildiğim için telefonu bıraktım kızlar çoktan yemeklerini yemişler tabaklari kaldırıyolar
"kızım siz malmisiniz insan banada haber verir sizin yuzunuzden aç kaldım"dedim ama zaten bişey yemiyidum .
"Ayşe haber verseydik sanki yiyecektin "dedi Tuğba gardasim beni biliyo
"Vay kankasinin ne yapacaginida bilirmiş "diyip hızlıca yanına gidip sarildim aynı zamanda saçlarını bozuyodum "ayseee ya ne yaptın"dedi sinirle ve kalktı hazalda kalkınca gidicegimizi anladım .(multide kıyafetler var bastaki tugbanin ortadaki hazalin sondaki aysenin) yolda yürürken Hazal telefonla ugrasiyodu o yüzden önde duran meteoru göremedi bu kız harbi salak ve carpistilar.
HAZAL'DAN
Yolda yürürken bır duvara carptim zannettim kızlar gülmeye başladı aynı zamanda onumdeki şeye bakmaya basladilar bende önüme döndüğümde allahım bunu böyle taş kaya meteor ama tabikide ben taş kaya meteor olmasına bakarmiyim hayır
" kormusun oglum sen gormuyonmu beni"diye çıkışı çocuğa tam gidecekken çocuk azini açtı ve konuşmaya başladı
"Bunu bana senmi söyledin bi an bana öyle mal mal bakınca ben senin kör olduğunu düşündüm " dedi allahım ya bu ne böyle bide üste çıkmaya çalışıyo tam cevap verecektimki Tuğba kolumu tutup beni zorla yürüttü ayşe de yanımıza geldi ve yolumuza devam ettik taki aysenin telefonuna mesaj gelene kadar.