Uyandığımda nerdeyse öğlen oluyodu. Etrafa bakınca darmadağınık olduğunu fark ettim. Ayağa kalkıp birazını yerleştirdim. Sonra üzerimi değiştirip aşağıya indim.Aşağıda Rengoku abi Senjuro'ya eğitim veriyordu. Beni görünce konuşmaya başladılar.
Senjuro: Keiko-san günaydın.
Rengoku" Uyanmışsın! Sevindim, Günaydın.
Keiko: Gü- AĞH!
Bir anda çenem sızlamıştı. Elimi yanağıma koydum ve bandajlı olduğunu fark ettim.
Senjuro: Keiko-san lütfen bir kaç saat konuşma dinlen.
Ehe- dinlen mi? Zaten öğlene kadar uyumuştum daha nereme dinlemcem? Onu bunu bırakta Rengoku abi beni neden uyandırmadı acaba. Her sabah uyandırtırdı.
Amaaaağn- Neyse ne uyumak güzeldir.
Kafamı salladım ve yemek yemek -denemek- için mutfağa doğru gittim.
Shinjuro da ordaydı. Bir şeyler tıkınıyordu. Bende hiç tepki vermeden dolaba doğru gittim.Shinjuro arkamda homurdanıp yemeği alıp gitti. "Aman, bende sana bayılıyodum sanki (!)" Diye alçak bir sesle konuştum.
Yemek yemeye çalışırken ağzım baya ağrıdı Ama yedim- Çünkü yemek yemek güzeldir.
Yedikten sonra odama döndüm ve etrafı toparlayıp üzerimi değiştirdim. Üzerime diğer günlarden farklı bir kıyafet giydim öylesine değişiklik olsun istedim. Mitsuri-san'ın yanına gidicektim. Kapıya giderken Rengoku abi yine sordu.
Rengoku: Nerege gidiyosun?
Keiko: (kısık bir sesle) Cehenneme gelcen mi?
Rengoku: Efendim?
Keiko: Mitsuri-san'ın yanına giduyorum.
Rengoku: Peki! Gidebilirsin.
Konaktan çıktım içimden "Ne la bu böyle her çıkıcağımda sorulur mu? Öğlen bi de, akşam olsa bi şey demiycem ama.. neyse. Eğer onun sorması hoşuma gitmiyosa ondan önce ne yapacağımı ben söylerim. Hehehee."
Mitsuri'nin konağı yakındı hızlı gitmiştim. Mitsuri içerde olucak ki dışarıda yoktu. Girsem mi girmesem mi diye düşündüm önce ama sonra n'olcak ki diyip girdim. İçeride Shinobu-san vardı. Konuşuyorlardı. Kesinlikle kendi isteğilme onları dinlemeye karar verdim. Çünkü iblisler hakkında konuşuyorlardı. Belki Akaza'ya yardımcı olur diye dinledim.
Shinobu: Evet, ben de bu aralar yakınlarda bir iblisin olduğunu hissediyorum. Gittiğimde bazen hiç bir şey görmüyorum bazen de yakınlarda Keiko-san Kyojuro konağına doğru gidiyor oluyo.
Mitsuri: Bunu düşünmek istemiyorum ama belki.. Keiko-chan iblis olabilir mi? Şekil değiştiren türlerden..?
Keiko: N-ne!? Benim iblis olduğumu mu düşünüyorlar Bunlar salak mı la. Ben iblis olsam nasıl yemek yiyim. (İçinden)
Shinobu: Bilemiyorum olabilir. Ama ondan hafif bir iblis hissi alıyorum.
Shinobu: Şekil değiştiren.. Eğer öyleyse bu sayede insan yemeği yiyebiliyor. Ama sadece Muzan şekil değiştiremiyor muydu. Bunu yapabilmesı için ondan en çok kanı o alması gerek olur.
Mitsuri: Evet ama iblis hissi çok hafif, eğer öyle olsaydı en çok ondan his gelirdi. A-ama en az ondan geliyo gibi eğer iblisse bile düşük rütbe olmalı.
Shinobu: Bence Ubuyashiki-sama'yla konuşup. Ne yapıcağımıza bakalım.
İçeriden ayak sesleri gelmeye başladı. Bende hızlı ve ses çıkarmayacak şekilde konaktan çıkıp Kyojuro konağına gittim.