ONCELİKLE BU BENIM İLK HIKAYEM VE BU BOLUMU YAZMAMDA COK YAKIN BI ARKADASIMIN COK EMEGİ VAR ONU BURDAN KOCAAAMAN OPUYORUM
#YAZARINIZKONUŞUYOOOR
Ekin gece geç saatlerde eve girdi . Mutfakta bir şeyler atıştırdıktan sonra televizyonunu açtı . Kanalları zaplarken hiç duymadığı ve yeni olduğu bir diziye rastlıyor (acaba kimin dizisiiii) . Televizyonda bir şey bulamadığı için mecburen o diziyi izlemeye koyuluyor .
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Dizi bittikten sonra kendi kendine
"Ne kadar da acemi bir dizi hele orda oynayan kız he Demet çok acemi asla benle eşleşecek seviye de olamaz " diye soyleniyor . Ekin egosunu tatmin etmiş bir şekilde yatağına doğru yol alıyor ama başına gelecekleri bilmeden uykusuna dalıyor .
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
"Kalk hadi bööööğğ"
"Git başımdaaan " diye bağırarak kafasını daha çok yastığına gömdü Demet .
"Bana bak Demet hemen şu anda kalkmazsan anneni ararım" dedi Ezgi .
Demetin annesi sabahları kaldırılmasından nefret eder ve 1 Saat söylenirdi . Ezgi Demeti uyandıramadığı için Azra teyzeyi arar ve telefonu Demete verir .
Demet ise Ezgi sayesinde dakikalarca anne dırdırı çekmek zorunda kaldı . Tabii bu sırada Demetin öldürücü bakışlarını önemsemeden Ezgi gülerek onları izliyordur . Sonunda Azra Teyze telefonu kapatmıştır ."Tamam be kalktım git artık odadan " dedi Demet
" Kahvaltı hazır 10 dakika içinde mutfakta olmazsan nah sana kahvaltı " diye cırlayıp gitti Ezgi .
Demet arkasından öldürücü bir bakış atıp yorganı kafasına kadar çekti . Yatakta dönüp durdu daha fazla uyuyamayacağını anlayınca kendini zorla banyoya attı .
Demet saçını toplayarak odadan çıktı . Kahvaltı masasına gidip baş köşeye oturdu ." Sana da günaydın " dedi Ezgi elinde ki tabağı masaya bırakırken .
Demet eline gazetesini alarak Ezgiye cevap verdi" Günaydın günaydın "
Demet afiyetle kahvaltısını yaparken üzerinde Ezginin rahatsız edici bakışlarını hissetti. Kafasını gömdüğü tabaktan kaldırarak kaş göz işaretleriyle 'Ne var ' demeye çalıştı .Ezgi de aynı haraketlerle 'Asıl sen ne var ? ' dedi ." Ne bakıyosun be " diye atarlandı Demet .
" Canım Demetcim , güzelim , zeki arkadaşım saat kaç canısı ?" Dedi Ezgi imâyla .
"Hayır yani bunun için mi bir saattir bakışıyoruz ? 08:30 ışte "
"Tövbe ..... " dedi Ezgi elleri belinde tavana bakarak .
Sonra devam etti ." 3......2......1..... " demeye kalmadan Demet ayağı fırladı .
" Eyvahhhhh ! "
Ezgi güldü
"Noldu canım ?"
"Geç kaldım " Demet kıçıyla dağları devirerek odaya depar attı .
" Allahım sen buna akıl , bana da sabır ver . Sürekli arkasını ben topluyorum "
"Söylenme söylenme duyuyorum " diye bağırdı Demet odanın kapısından kafasını çıkararak .
Ardından masum masum Ezgiye baktı ." Hiç öyle bakma hayatta yardım etmem işim başımdan aşkın "
"Ama Ezggiiğğğğ " diye cırladı Demet . Ezgi oflayarak Demetin yanına gitti .
Ezgi dolabı açtı kıyafetlere tek tek göz gezdirirken bir yandan da söyleniyordu . " Bıktım senden artık " " Annen gibiyim ya evlatlıktan red edicem artık seni " " Akşama kadar bu evin işini yapıyorum bi de seninle uğraşıyorum .Allahtan baban yok " diye söyleniyordu Ezgi
En sonunda Demet
" Oha oha yavaş gel " dedi bıkkın bir sesle
" Sen annemle ne biçim konuşuyon bakayım " diye cırladı Ezgi .
"Ama anneciğiiiim olmaz ki böyle azıcık yardım etsen ölür müsün?"
Ezgi elinde ki kıyafetleri Demete fırlatarak
" Çok konuşmada şunları dene " dedi
Demet aceleyle kıyafetleri giydi . Saçlarını düzleştirmek için banyoya girdi .»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Saçlarının yarısını yapmıştı . Bir anda burnuna yanık kokusu geldi . Korkarak kabloya baktı .
" Eyvah , eyvaaah "
" Yine ne oldu " diye bağırdı Ezgi
" Ezgi koş koş kablo tutuştu "
" Neee ! Bir işi de becer Demet " dedi Ezgi kızarak»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
1 saatin sonunda Demet hazırlandı ve yola çıktı . Hemen arabasına atlayıp dizi görüşmesi için yola çıktı . Yönetmenle buluşacakları kafeye doğru ilerledi
Eveeeet Canlarım bu ilk bölümdü eğer beğenirseniz diğer bölümleri de yazmaya başlayacağım sizi kocaaaaman öpüyorum ❤
Multide Ezgi Ve Demet Vaaar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Buluşma ~AyTil
Teen FictionDeğişik Kurgusu Olan Bir Hikaye Okunması Şiddetle Tavsiye Ediliiir