(YEŞİL FENER)
Arkadaşlar ben bu bölümde genelde bahsadilen yeşil feneri anlatacağım çünkü 3000 den fazla yeşil fener var. Yani Hal JORDON'dan bahsedeceğim . Green lantern bir süper kahraman ve galaksiler arası bir polis memurudur.O Weilds silah olan güç halka yaptığı gücünü kullanarak yeşil enerjiye fikirlerini çevirir "İRADE".O bir üyesidir green lantern corps tarafından oluşturulan bir örgütün evrenin guardians her uzay sektör genelinde dağıtılan üyelerin binlerce kurmuştur.Gezegen Dünya'ya atanan birkaç olmuştur SEKTÖR 2814. Gezegen OA merkezli, galaksiyi sektörlere ayırarak bu sektörleri koruma hedefi güden yüzüklerinin sayesinde irade gücünü ve saf enerjiyi maddeleştirerek eylemlerini gerçekleştiren bir "uzaylı birliği"dir. Yeminleri sırasında yüzüklerini yeşil fenere dokundurarak süreci tamamlarlar ve tamamen bir Yeşil Fener'e dönüşürler. Belirli periyotlarda yüzüklerini fenere dokundurarak tekrar şarj etmeleri gerekmektedir. Yüzük sahibinin ölüme yaklaştığını anlaması sırasında, yüzüğe verdiği "seç" komutuyla yeni Yeşil Fener seçilir ve yemin işlemi yapılır. Adalet Ligi'nin kurucularından biridir.
Hal Jordan Yeşil Fener'in Yemini:
En aydınlık günde, en karanlık gecede
Hiç bir kötülük gözümden kaçmayacak
Şeytani güce tapanların korkmasına izin ver,
Benim gücümden... Yeşil Fenerin IşığındanGERÇEK ADI:Hal JORDON
DÜŞMANLARI:Paradax,Dr Parris, Görünmez Destroyer,Saboteurs,Kuklacı,Hector HAMMOND,Sinestro,Zegors
ÖZELLİKLERİ:Yüzüklerinden gelen iradenin zümrüt yeşili gücüyle düşlediği cismi zümrüt yeşili renginde maddeleştiriyor.Yüzüklerindeki enerji bitince fenerlerinin üstüne koyup dolduruyorlar.
HAYATI: Hal Jordan en iyi bilinen Green Lantern . O ilk yerkürede hiç içine müzeye Green Lantern Corps , ve tüm zamanların en büyük olasılıkla Green Lantern olarak lanse edilmiştir. Hal ayrıca bir kurucu üyesi Justice League of America .
Kökenleri
Hal Jordan doğdu Sahil Şehri için Martin Ürdün ve Jessica Jordan, ağabeyi ile üç çocuk ortasında Jack ve kardeşi Jim . Küçük bir çocukken, babasını, çalıştı bir test pilotu idolleştirmişti Ferris Uçakları . Çok genç yaşta, babasının gözlerinin önünde bir uçak kazasında öldüğünde onun en büyük korkularıyla yüzleşmek zorunda kaldı. Ailesinin isteklerine rağmen, babasının ayak izlerini takip etti ve sonunda onun 18. doğum gününde Birleşik Devletler Hava Kuvvetleri katıldı - Silahlı Kuvvetler Kariyer Merkezi dışında çok sabah bile açmıştı önce dönüm.
Yıllar sonra, adında ölen yabancı Abin Sur , üyesi Green Lantern Corps , onun çarpışma indi gemi Kaliforniya çölünde. Onun pozisyon için yedek subay seçtikten sonra, güç halka büyük bir korkuyu aşmak için onun yeteneği için Hal Jordan seçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC COMICS KARAKTERLERİ
NonfiksiFlash'ın hızını,Superman'ın uçuşunu ve batman'ın batarangını biliyorsunuzdur.Fakat bundan fazlası var.Bilmek istiyorsanız tüm Dedective(DC) Comics karakterleri bu kitapta sizlerle!!!