(Atom)
Arrow dizisini izleyen arkadaşlar atomun yani Ray'ın bir özelliği olmadan sadece. Metaldan oluştuğunu sanıyor ama yanılıyorsunuz.
GERÇEK ADI:Roy PALMER
DÜŞMANLARI:Axis,As,Amozo,Bob
ÖZELLİKLERİ: Atom onun doğal gücü seviyesini koruyarak atomaltı seviyeye büyüklüğünü değiştirme gücüne sahiptir. Bu onun kostümü ile giyilen bir kemer tokası içine yapılan beyaz cüce yıldızın kalıntıları kullanılarak gerçekleştirilir. Açıkçası büyüyüp küçülebilir.
HAYATI: Ray Palmer, bir şehirde Pace Üniversitesi'nde fizikçi ve profesör olan bir yerde, New England aşırı nüfus, kıtlık ve diğer dünya sorunlarla mücadele için bir araç olarak madde sıkıştırma konusunda uzmanlaşmış. Bir kitle kullanarak beyaz cüce yıldız yeryüzünde topraklarda sonra bulduğu maddenin, Palmer modası bir objektif istediği herhangi bir dereceye kadar herhangi bir nesneyi küçültmek için onu tanır. Palmer ve talebeleri, onun kız arkadaşı, avukatı ile birlikte , bir mağarada kendilerini tuzakta bulur. Çaresizlik içinde, Palmer gizlice muhtemelen patlayacağını bilerek, o mağarayı mühürleme düşmüş kayaların küçük bir açıklıktan tırmanmaya çalışmak kendini küçültmek için onunla taşımıştır merceği kullanır. elmas nişan yüzüğü , Palmer yeterince delik büyütür ve ölmeden önce kaçış yolu başkalarını uyarmak için denemek için yere iner. Ancak, objektif 'ışın girdikten sonra, kendisi normal boyutuna ve patlama tehlikesi olmadan iade bulur.Lens mağara nem ile kaplı olduğundan, Palmer bu garip etkiyi sağlamak için ışın değiştirdiğine inanıyor. Sonraki deneyler hala nesneleri patlayan neden olduğunda, Palmer, kendi vücudunda bazı bilinmeyen bir güç onu güvenli bir şekilde boyut-shift veriyor sanmıştır. O bir süper kahraman olmak için bu etkiyi kullanmaya karar verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC COMICS KARAKTERLERİ
Non-FictionFlash'ın hızını,Superman'ın uçuşunu ve batman'ın batarangını biliyorsunuzdur.Fakat bundan fazlası var.Bilmek istiyorsanız tüm Dedective(DC) Comics karakterleri bu kitapta sizlerle!!!