Haven Brooks:
Éééés igen. Elérkezett el a nap is. Végre találkozom vele délután. Csak hogy addig még sajnos a kötelezettségeimet meg kell csinálnom. Előtte azonban írtam Angelnek, hogy ma mit csinál. Eléggé szükségem lenne a támogatására.
❤️Angelina❤️
Jó reggelt!
Jó reggelt! Mizu?
Semmi különös, veled?
Hááát...
Csak nem Ő? Azonnal mesélj nekem el mindent!
Videóhívásban lehetne? Elég hosszú lenne így a sztori.
Te jó ég miről maradtam le, persze hogy lehet csak mindent mesélj el
Ezután gyorsan elmondtam neki hogy mi a szitu, hogy délután találkozom Raymonddal és hogy mit csinál abban az időben. Mivel belelalt a fejembe, ezért mondta, hogy mindenképpen megy a plázába megnézni a találkozásunkat.
Hihetetlenül hálás voltam neki hogy mellettem van, és furának tűnhet az hogy megkérem hogy nézze meg a találkozásunk. De a legjobb barátnőm és úgy érzem hogy ez azért jár neki azok után hogy hónapokig áradoztam róla és még egy edzésre is eljött velem csak azért hogy megbizonyosodjon arról hogy biztosan jó lessz-e.°°°°°
15 körül elkezdtem készülődni, ugyanis azt beszéltük meg Anggel hogy 16:20kor találkozzunk hogy tudjunk beszélni ő úgy hívta hogy "randi" de szerintem ez csak találkozás, bár nem bánnak ha randi lenne de ez nem az.
A szettem egy világos szürke felső volt ami láttatni engedte a vállamat, és egy fekete farmer shorttal párosítottam. A cipőm egy egyszerű sportcipőt volt, a hajamat pedig kiengedve hagytam. Sminket nem használtam, nem szeretem elfedni magam. Ideje volt indulnom, ahogy a tükörben végig néztem magamon egy boldog lányt láttam, meg a szemeim én is látszott hogy most vagyok igazán boldog.°°°°°
A plázához érve egy kicsit késésben voltam(16:35)és Angelről érdemes tudni hogy nem szereti a késést, szóval eléggé sietnek kellett ja nem akartam hogy ott hagyjon.
- Már azt hittem nem is jössz!-jött oda hozzám egy kirakat üvege mellől.
- Neked is szia! Bocsánat hogy egy kicsit elkéstem, nem így terveztem.
- Tudom, na de mesélj mizu?
- Hát ígazabol nem sok...- arrébb néztem egy kicsit hogy felmérjék a terepet, és megláttam Őt.
Fehér pólóban és fekete nadrágban támaszkodott az egyik üzlet falának dőlve miközben telefonozott. Miért van itt yen korán? Így hogy beszéljek Angellel?
- Ang van egy kis...gond.
- Hallgatlak.
- Szóval, mögötted van Ray szóval mennem kéne, de így nem tudtunk beszélni.
- Húzás. Majd este beszélünk. Siess. A végén még itt hagy.- kacsintott majd megölelt és elindult a kijárat felé. Hát akkor kezdjük.
Elindultam felé ő pedig mintha megérezte volna hogy figyelik felnézett a telefonjából és elmosolyodott.
- Szia!
- Szia! Csinos vagy!
- Köszönöm, ti is jól nézel ki!- éreztem magamon hogy az arcom bizseregni kezdett. Szerencsére nem szokott látszani amikor elpirulok, de attól még én érzem.
- Menjünk ki szerintem, túl sok itt az ember.
- Egyetértek.-elindultunk a kijárat felé. A tekintetemmel barátnőmet kerestem hiszen azért jött el hogy megnézze a találkozást, de sehol sem láttam.
- Milyen napod volt?-kérdezte Ray.
- Egész jó, nem volt túl sok dolgom de azért elvoltam vele egy ideig. Neked?
- Hasonló, csak nekem volt edzésem is reggel.
Innentől már mindentől beszéltünk. Sportról, suliról, családról...°°°°°
19kor elindultunk a buszmegálló felé, mivel egész közel lakunk egymáshoz, a buszaink egy helyről indulnak. Miközben vártuk a buszokat, Raynek elkezdett integetni egy 30as éveiben járó nő.
- Ő a kereszt anyám.-mondta és visszaintett neki. Beszéltünk meg egy pár percet, de Ray telefonja üzenetet jelzett.
- Bocsi, nem némitottam le.
- Ja, semmi baj, nyugodtan nézd meg.
Elmosolyodott és úgy tett ahogy mondtam. Válaszolt az illetőnek aztán visszafordult hozzám. Mondott volna valamit, de megjött a buszom.
- Hát akkor...jó utat haza, majd este beszélünk.
- Neked is, majd este.
Intettem neki gyorsan egyet és már szálltam is fel a buszra, kerestem egy helyet és még elkaptam Ray tekintetét, aki a busz után nézett miután felszálltam. Mikor már nem láttam az arcát elmosolyodtam és visszajátszottam a fejemben a délutánt. Csak egy dolog zavarta a gondolataimat. Ki lehetett az aki írt neki, és amire ekkora mosollyal válaszolt. Ezt ha hazaértem Angelnel feltétlenül el kell mondanom. Meg persze azt is hogy miért nem nézte meg a találkozást ha már egyszer eljött.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem a jégen
RomansaSzia!A nevem Haven Brooks és 14 éves vagyok. Ez az én történetem egy fiúval, akivel az öcsém hoki edzésén ismerkedtem meg. Ha kíváncsi vagy rá olvasd el. (Nem tudom a sport kifejezéseket úgyhogy ne kövezzetek meg. A történet lényege nem azon múlik)