ლიკას პოვ:
დილით ადრე ავდექი და ხელ პირი დავიბანე, უი ხო მე ლიკა ვარ
და პატარა კაფეში ვმუშაობ, გავემზადე და წავედი კაფეში,
როცა ჩემი სამუშაო საათები დასრულდა წამოვედი სახლში მაგრამ ვგრძნობდი რომ ვიღაც მომყვებოდა და ვიღაცამ იარაღი გაისროლა
Flashback 12- წლის წინ
მე და ჩემს მეგობარს იარაღის ხმა მოგვესმა და იქ კი კაცი იყო რომელმაც ბიჭი მოკლა
უცნობი: საზიზღრებო რა დაინახეთ?
ჩვენ: აარაფერი
უცნობი: აიშშ თქვე ლაწირაკებო *და იარაღი ამოიღო
უნდა ესროლა როდესაც პოლიცია მოვიდა და მას სამუდამო პატიმრობა მიუსაჯეს Flashback დასასრული.იარაღის ხმა მომესმა და თავში მძიმე საგანი ვიგრძენი და გავითიშე თვალებს ვახელ და ვხვდები რომ სადღაც სარდაფში ვარ გამოკეტილი და შემოდის ვიღაც მანიაკი.
(ანუ ეს მანიაკი ჯონქუქია და ჯონქუქს დავწერ)ჯონქუქი: ოუ პატარავ გაიღვიძე?
ლიკა: *გონებაში (არა მძინავს და ისე გელაპარაკები) ვინ ხარ?
ჯონქუქი: შენი პატრონი პატარავ და მე მეკუთვნი
გააზრება ვერც კი მოვახერხე რომ ის ჩემს ბაგეებს ეცა და მკოცნიდა მე მოვიშორე რის გამოც წაბორძიკდა და დაიძახა.
ჯონქუქი: შე ბოზო როგორ ბედავ.
ავტორის პოვ:
ჯონქუქი ლიკას ბაგეებს ეცა და ისევ კოცნა დაუწყო გოგონა ეწინააღმდეგებოდა მაგრამ რა აზრი ჰქონდა ჯონქუქი წამში შიშველი იყო და ლიკასაც ხდიდა ბოლოს კი ლიკა თეთრეულის გარეშე დარჩა არანაირი მატერია ჯონქუქმა მისი ასო აიღო და გოგონაში შევიდა და აი გოგონას სიქალწულის აპკიც გაიხა და სისხლი წამოვიდა გოგონა კი ტიროდა ტკივილისგან მაგრამ ჯონქუქს ეს არ ესმოდა და გოგონაში ცხოველური ბიძგების გაკეთება დაიწყო გოგონა კი უკვე ტკივილისგან ვეღარც ტიროდა და ხმასაც ვერ იღებდა რადგან ჩაუწყდა ჯონქუქმა მასზე ძალა იხმარა (ეგ იდიოტი)
შემდეგ კი იგი სიზმრების სამყაროში გადავიდა გოგონა ძილში კი ტკივილისგან ამოიკვნესებდა ხოლმე.ვაიმეე ეს რა დავწერე ხალხნოოო ჩემმა დაქალმა მითხრა რომ ესეთი სექსები ყოფილიყო და აი ბუშტო ესეც შენ.