Még a lehúzott redőnyön is hallatszódtak Coruscant nyüzsgő utcái, mi nem volt meglepő a kiválasztottnak ki éppen r2-esének memória bázisát rakta rendbe. A kellően szétnyílt droid kellemetlenül csipogott gazdájának ki éppen akkor nyúlt az ablakhoz, hogy megszabadítsa fülét a sértő alapzajtól.
-Mindjárt kész leszel kispajtás - küldött a droid felé egy mosolyt, ám amint a droid elcsendesedett és egyik pár hetes emlékét vetítette ki meglátva a kiválasztott lefagyott. Padawanja kabátos alakját vette észre a kék kivetülésen ahogy éppen átöleli valaki. Értetlenül lépett a szerelő asztalához rátámaszkodva.
-Fordítsd csak meg Artu… - utasította a droidott, miközben felkapott egy alapból olajos rongyot kezei megtisztítására. Az R-egység ellenkezően csipogott, de tudta már félig felnyitva nincs szava.Árulónak érezve megfordította a felvételt, mire Anakin azonnal lefagyott. Újból az asztalra támaszkodott jobban szemügyre venni a felvételt ahogy valaki éppen padawanját csókolják. Felismerte, sőt szerinte mindenhol felismerte az új ifjú szenátort akit nagyon nem nézte jó szemmel, hogy mindig padawanja közelében bukkan fel. Pont emiatt. A sokkból kitérve az idegesség azonnal átvette uralmát és kibernetikus kezével az asztalra csapott. Nagyon nem tetsző gondolatok lepték el elméjét. Tarkója mögött átfonta ujjait majd úgy koptatta fel-le csizmájának sarkait szobájában. Valószínűleg erre akkor kerülhetett sor mikor Ahsoka kimentette Luxot a köztársaság és a szeparatisták közötti gyűlésről. Az idegességtől remegve ült le ágya szélére kezeit szájával eltakarva bámulta, hogy Bonteri szájával padawanja szájában van. Pár pillanatig nézte, míg úgy érezte lecsillapodott. Alkarját szájához emelte és hívta tanítványát.
***
Ahsoka szinte már dudolászva lépett be mestere szobájába lehúzva fejéről a csuklyáját miközben csillogó tekintettel nézett fel mesterére.
-Helló Skysrác, miért hív… - ekkor meglátta, mestere nem éppen nyugodt állapotban állt a félig szétszedett Artu mellett karba tett kézzel. Arca nem éppen sugárzott a jókedvtől, mire Ahsoka oldalra húzva száját megszeppent grimaszt vágott. Ám amint fel vélte fedezni Artu mit is vetít ki azonnal lefagyott.
-Ezt mégis, hogy talál… - döbbent le, majd mire kimondta volna a teljes mondatot hűen szeretett éles nyelvébe harapott és libbent is a köpenye. Ahogyan tudott csak gyorsan az R-egység mellett termet és lecsapta áramköreit úgy elpirulva, hogy még pigment foltjai is eltűntek.
-Hallgatlak padawanom… - dörmögte Anakin miközben kék szemeivel még a togruta lelke legmélyebb bugyraiba is bele látott. - Mégis mire véljem ezt Ahsoka? - tette csípőire kezeit.
-Mester ez nem az aminek látszik! - habogott Ahsoka még mindig esetlenül a droidra dőlve. - Amikor Luxot… Akarom mondani Bonteri szenátort kimentettem véletlenül beleestem a kis tervébe, amit nyilván te is tudsz és ugyebár a halál őrségnek nem mondhattuk, hogy jedi vagyok és azt találtuk ki, hogy a jegyese vagyok és éppen oktattam ki mikor Vizsla bejött és hírtelen így tudod lecsendesíteni… - hadarta végig a történteket mesterének ki már a történet elején elveszett olyan gyorsan hadarta el padawanja a történteket. A hablatyolás végén csak megrázta fejét megpróbálva felfogni az előbbi történetet.
-Úgy, hogy megcsókolt? - akadt ki Anakin leordítva a padawanja fejét bízva a szoba szigeteltségében, miközben a padawan végig csúszva a droid és az asztal oldalán a földre huppant, majd felhúzva térdeit álláig húzta kínjában a köpenye csuklyáját. - Tudod, hogy ez mekkora port keverhet? - folytatta tovább a fejmosást a kiválasztott kikelve magából.
-Tudom mester… - hallatszott tompán át Ahsoka hangja a térdei és a textil mögül. Anakin öklével amekkorát csak tudott belevágott az asztalba, mire a padawan csak jobban összehúzta magát, majd összekulcsolva háta mögött kezeit a kiválasztott ki nézett a redőny elemei között a nyüzsgő városra. Végül mély levegőt véve lehunyta szemeit, majd kifújta a beszívott levegőt.
-Elhiszem amit mondtál - jelentette ki úgy tűnt nyugodt hangsúllyal, mire Ahsoka fellélegezve vissza hajtotta a textilt fejéről és feltápászkodott a földről.
-Tényleg? - kérdezte bátortalanul a padawan, mire Anakin felé nézett és a kiválasztott mértékelten bólintott.
-De nem örülnék neki, és arra utasítalak többet ne találkozz Bonterivel - jelentette ki teljesen padawanja felé fordulva, mire Ahsoka pupillái kitágultak és lefagytak tekintetei.
-Nem! - jelentette ki megszeppenve Ahsoka, mire Anakin csak dühödten “mit is mondtál?” arcott vágott. - Lux-xal jó ideje jó barátok vagyunk! - akadt ki Ahsoka, mire a kiválasztott feszülten felnevetett.
-Azt nagyon is látom - mutatott oda ahol az előbb még a hologram vetült ki, mire Ahsokában is felment a pumpa. - Nem is, tudod mit? Inkább máshogy fogalmazok; megtiltom, hogy Bonterivel bármilyen módon is felvedd a kapcsolatot! - sziszegte Anakin miközben szemei szikrákat hánytak, de a padawan már edzett volt, hogy állja a tekintetet.
-Nem teheted! - kiáltotta Ahsoka kétségbeesetten miközben a könnyek már ott gyűltek a szemében.
-Ohoho tanítványom, igen is megtehetem, sőt azt is megtehetem, hogy a tanácsnak jelzem Bonterivel kapcsolatos küldetésekre nem kaphatod meg az engedélyt a részvételre - állt padawanja elé lehajolva hozzá, hogy minél inkább eljusson elméjéhez az információ, mire Ahsoka oldalra vágta fejét.
-Azt majd meglátjuk - sziszegte vissza a tanítvány mestere arcába, mire Anakin köpni-nyelni nem tudott bár gondolta ez lesz padawanja reakciója. Már vette volna a levegőt hangszálai megkínzásához, hogy újra leteremtse padawanját de késő volt. A togruta sarkon fordult és otthagyta mesterét.
BINABASA MO ANG
Star Wars - Clone Wars/Rebels Oneshot
Science FictionHa szeretnéd, hogy kedvenc karaktereidről írjak jelezd kommentben! #1 Rebels - 2020. 05. 31.