EvindarCangle teşekkür ederim(:
1- EvindarCangle kimdir?
Evindar Cangüleç, 30'una merdiven dayamış, çocukluğundan beri kitap satırlarında mutluluğu aramış ve nitekim de bulmuş birisi. Kitapların vermiş olduğu mutluluğu, paylaştığı hikâyelerin hazzını hiçbir şey de bulamamış amatör yazma meraklısı bir genç kadın.
2- Yazmaya ne zaman ve nasıl bir olayla başladın?
Küçüklüğümden beridir kendi hikayelerimi kuzenlerime anlatıyordum. Bana kardeş kadar yakın olan kuzenim Zilan'ın yoğun isteği üzerine burada paylaşmaya başladım. O ısrar etmeseydi hikayelerim defterimde kalmaya devam edecekti.
3- Burada yazmak sana ne gibi şeyler kazandırdı?
Yazdıklarımın birilerinin kalplerine dokunduğunu, hayatların da benzer şeyler yaşadığını bilmek, bağ kurmanın ne kadar önemli ve değerli olduğunu gösterdi. Burada yazmak, normal zamanlarda nasıl olduğumu soran, beni merak eden güzel kalpli canlar kazandırdı.
4- İyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki nedir?
Kötü yorumdan çok karakterle bağ kuran yorumlar çoğunlukta alıyorum ve bu da beni çok mutlu ediyor. Çünkü, bu güzel yazdığımı hissettiriyor bana. Kötü ya da iyu yorumlar engelde yazdığım karaktere olduğu için ben de bıraktığı tek etki, onlara geçebilen şeyler yazdığım için mutluluk.
5- İlham aldığın kaynaklar nelerdir?
Aslında her şey. Dinlediğim bir şarkı. İzlediğim bir haber ya da çevremdeki insanlar. En çok da annem. İlk paylaştığım hikâyem annemin hikayesinden yola çıkarak yazdığım bir kitaptı.
6- Peki idolüm dediğim bir yazar var mı?
Yaşar Kemal
7- Müzik yazdığın kurguların neresinde?
Her yerinde. Hikaye yazarken müzik dinlemeden pek yapamıyorum. Daha önce de söylediğim gibi başlıca ilham kaynağım müzik.
8- Bu işte hep benimleydi diyebileceğin biri var mı?
Kuzenim Zilan ve annem. Zilan hâlen beni teşvik eden, annem yazdıklarımın ilk okuru.
9- Yazarken dikkat etiğin unsurlar nelerdir?
Çok şiddet taraftarı değilim. Ezik olan kadınlar ve kendini kral sanan adamlara hikayelerinde yer yok. Herkes olabildiğince eşit olması gerek.
10- Son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?
Çok öyle büyük uçuk hayallerim yok. Çünkü yarının ne yetineceğini bilmiyorum ama yarının getireceği mutluluğu da sonuna kadar açığım. Ailemle sağlıklı ve mutlu bir yarının içinde olmak isterim.
Umarım istediğin her şey en güzel şekilde gerçekleşir. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️❤️
Asıl ben teşekkür ederim bu güzel söyleşi için. Her şey senin de gönlüne göre olsun canım. ❤️
Teşekkür ederim ve rica ederim ❤️✨️
EvindarCangle yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.
Bol bol yorum ve oy istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZAR KÖŞESİ
Short StoryWattped üzerinde yazan yazarların bilinmeyenlerini soruyoruz... Hadi sende gel en sevdiğin kitabın yazarı hakkında bilmediğin şeyler öğren.