Introducere

47 14 0
                                    

       Iubirea a fost dintotdeauna parte din viața lui Victor Ramiette, însă niciodată nu a fost un element stabil pentru el. Numele său este unul destinat unui adevărat învingător, însă el nu simte așa. Își pierde părinții, își pierde una dintre cele două surori, iar, în final, își pierde și soția, rămânând singur cu un copil.

        Elliane Deveroux este genul de femeie puternică, despre care ai impresia câ nu ascunde vreun trecut dur și care îți lasă impresia că nu a mai vărsat vreo lacrimă încă din copilărie. Însă, în spatele măștii de "femeie de oțel" și al tocurilor exagerat de înalte, se ascunde o inimă ruptă în jumătate.

        Parisul, cunoscutul oraș al iubirii, îi va aduce împreună pe Pictorul Rătăcitor (Victor) și pe Maestra Cafelei Pariziene (Elliane) într-o poveste menită să repare sufletele lovite de soartă.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

       "- Nu poți juca și rolul mamei Frqncescăi. Ești bărbat, tu ești tatăl ei."

Elliane Deveroux

        "- Nici pe tine nu te poți minți la infinit că totul e perfect în viața ta. Albastrul ochilor tăi nu reflectă cerul senin al unei zile însorite de vară, ci oceanul învolburat din timpul unei furtuni ce scufundă o corabie mai mult sau mai puțin pregătită pentru capriciile mamei naturi."

Victor Ramiet

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Iubire, artă și cafeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum