Yağmur ise fazla emin olma derim diyor.Hiç belli olmaz böyle şeyler.Bu sözün üzerine yüzümde hafif bir tebessüm oluşuyor.Sonra kantinden ayrıldık.Ders zili çalmıştı ve tesadüfün böylesi Yağmurla aynı sınıftayız.Yeni kişiler keşfediyorum hepsi iyi ve temiz kalpli insanlara benziyor.İşte gelecek mi diye beklediğim Bilal sonunda gelmişti.Mutluluktan adeta eteklerim zil çalıyor.Hoca derse girmişti ders matematik en korktuğum ve en sevmediğim ders .İlk ders konuyu işledik ikinci ders konuyla ilgili soruları sıra sıra tahtada cevaplıyoruz.Korktuğum an gelmişti sıra bende sanki beni asmaya götürüyorlar.Öyle bir duygu,normalde bu kadar korkmam.Ama yanlış yaparsam Bilal'in gözünde düşük bir kız olmaktan korkuyordum.Tahtaya çıktım biraz zorlandım ama soruyu yaptım.Hoca"aferin feyza"dedikten sonra yerime geçtim .Eveet sıra Bilal'e gelmişti.Hiç umursamaz ve cool tavrıyla göğsünü gere gere tahtaya çıktı.Soruyu yapamadı ama hiç tavrını bozmadı hâlâ aynı Bilal.Bilal'in yerine geçmesi ile zilin çalması bir oldu.Teneffüste sınıfta durmak istedim.Bilal de oturuyor.Yanıma yaklaştı ve "hiç değişmemişsin hâlâ utangaç Feyza" diyerek gülümsedi.İşte bundan korkuyorum kekeleyen bir ses tonuyla de..de..demek beni hatırladın.Bilal'in cevabı seni unutmak mümkün mü? ilkokul hayatım seninle geçti .Sanırım matematiğin iyi Feyza beni çalıştırır mısın deyince tabii dedim hâlbuki benimde iyi değil.Bildiğim kadarını anlattım içim kıpır kıpır yan yanayız tam da olmak istediğim gibi.Lanet olası zil çaldı ve yerime geçtim.Son derse girmiştik.Ders en sevdiğim ders.Uyudum ve zil çaldı.Eve gidiyoruz.Yağmur da bize geldi.Annemle tanıştırdım.Odaya çıktık.Bu mutluluğunun sebebi ne Feyza anlatmayacak mısın?dedi.Olanları anlattım.Ben sana demiştim o da sana karşı bir şeyler hissediyor bak dedi.İstemsizce gülümsedim.Yarın derse girmicem istersen sende girme takılırız Feyza dedi Yağmur.Aslında hiç kötü fikir değil.Bi kafede oturmaya karar verdik.Akşam üzeri annem ile birlikte Yağmur'u eve bıraktık hava oldukça karanlık olduğu için tek bırakmak istemedik.Yağmur'u eve bıraktıktan sonra bize eve geçtik.Ertesi gün kafede yağmur ile buluştuk.Karşımızda iki tane yakışıklı çocuk oturuyor.Çocukların gözü bizim üzerimizde bi tanesi sandalyesini bizim yanımıza çekti ve "tanışabilir miyiz?" deyince bir iki saniye cevapsız kaldım.Olur tabi yanıtını verdim.İyice kaynaştık Anıl ile.Aynı okuldaymışız meğer.Ertesi gün okula gittim kantinde oturuyorum.İşte o çocuk Anıl."aaa nasılsın Feyza deyince" iyiyim sen dedim.O an Bilal'in gözü bizdeydi.Anıl bizim yan sınıfta.Teneffüslerde sürekli arkadaşı Mert ile bizim sınıfa geliyordu.Ders zili çalmıştı ders müzik yanım boştu.Bilal de yanıma gelip oturdu.Kısa süreliğine hocaya baktım ama bir tepki vermediğini görünce Bilal'e döndüm.Ne için geldin Bilal ? Yanındaki çocuk kimdi Feyza? Saçlarımı savurarak "sanane" dedim.Birkaç saniye yüzüme baktıktan sonra cevap vermeden kendi sırasına gitti.Bende kafamı sıraya koyup uyudum uyuyabildiğim kadar.