Esti a mea

506 12 1
                                    

♦ SEX WITH DEVIL ♦
♦Esti a mea ♦
Ma trezesc somnoros din cauza soneriei de la usa! Cine naiba indrazneste sa ma deranjeze , acum, dimineata. De fapt e 13:30 dar nu conteaza! Eu dorm la ora asta!
Ma ridic lenes din pat si strig tare asa incat cel de la usa sa auda:
-Vin imediat!
Ma imbrac cu o perche de pantaloni pe care ii gasesc prin camera si ma duc sa deschid usa. In fata mea se afla o blonda frumoasa cu ochii verzi si suvite roz. Era imbracata cu un tricou decoltat roz, foarte decoltat, o fusta mini roz bombon si un sutien alb. Eu v-am zis ca tricoul ala e foarte decoltat. Dar nu ma plang. Arata ca o pitipoanca care te ademeneste sa o futi cat mai repede. E buna rau!
-Hei baby! spune ea punandu-si o mana pe pieptul meu si facandu-mi cu ochiul incercand sa para seducatoare, si adevarul este ca-i iesea
-Hei scumpi! spun eu plictisit
-Deci esti singur, nu-i asa?
-De unde stii?
-Pai am o propunere pentru tine si nu ai cum sa ma refuzi!
-De unde stii?
-Ok! Deci cum spuneam, eu am nevoie de niste bani iar tu vrei sex. Avem o intelegere.
-Ok.
-Deci o data pe saptamana, cand vrei tu!
-Cat e tarifu'?
-1000 !
-Nu-ti dau 1000 de lei!
-1000 de euro baby. Fac ce vrei, cat vrei, unde vrei! Oricum esti un bogatan cu 7 vile si miliarde de euro.
- 1050 de euro de 3 ori pe saptamana!
-Bine.
Pana acum noi vorbise-m la usa asa ca am invitat-o in sufragerie.
-Haide intra! spun eu politicos
-Mersi.
-Deci cum te numesti pisi?
-Miranda.
-Iar eu sunt Marc! In caz ca vrei sa-mi gemi numele. ii spun eu lasand un chicot sa-mi scape.
-Cu siguranta! Dar as mai vrea sa stii ceva!
-Spune baby!
-Sunt virgina!
In momentul in care a spus asta am scuipat sucul pe care il aveam in gura pe covor.
-Poftim???
-Da. Dar nu-ti face griji. O sa te fac sa te simti ca in rai dar la inceput sa ma iei mai incet, ok?
-Sa te vad!
Dupa ce am spus asta am luat-o de mana pe blonda si.........
Acesta e primul capitol... Nu e prea fain dar csf???!
Ok!!! Va iubb' bye!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sex with DEVIL (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum