3 Bölüm

3.8K 164 68
                                    


Merhaba.Umarım bölümü beğenirsiniz.Yorum ve vote atmayı unutmayın.İyi okumalar.


Dişlerimi fırçalayıp aynada kendimle göz göze geldim.
Bitkin görünüyordum.Bugün kendimi iyi hissettiğim söylenemezdi.

Üzerimi değiştirip makyajımı yaptım.Telefonuma gelen mesajla çantamı alıp kapıya yöneldim.
Harry'nin arabasını görmemle gülümsedim.

Arabaya bindiğimde Harry yanağıma bir öpücük kondurdu.

"Günaydın"gülüp başımı salladım.Arkaya baktığımda Alex ve Laura uyuyordu.Gözlerimi devirip Harry'e baktım.

"Aç mısın? Marketten bir şey alayım mı?"
Başımı hayır anlamında salladım.

"Aç değilim merak etme.Okulda kantinden kahve alırız"
Başını sallayıp arabayı çalıştırdı.

Kafamı cama yaslayıp Bayan Baker'i göreceğimi düşündüm.Bu gün onunla dersimiz vardı.Bunu düşününce bile midem kasılıyordu.Kalbim göğüs kafesimden çıkacak gibi atıyordu.

Okulun önüne geldiğimizde Laura ve Alex çoktan uyanmıştı.Çantamı alıp arabadan indiğimde Bayan Baker'inde arabadan indiğini gördüm.Yutkundum.Çok fazla güzeldi.

Umursamaz bir şekilde kendinden emin adımlarla okula ilerliyordu.Laura koluyla bana vurup kıkırdadı.

"Seninki yine herkesin aklını başından aldı"
Etrafa baktığımda herkes onu izliyordu.İçten içe buna üzülüyordum.Onu çok fazla kıskanıyordum.Üstelik kimsenin onu benim sevdiğim gibi sevmediğini biliyordum.Onlar sadece onun vücudunu istiyordu.Bense onun sadece vücudu değil,kalbini de istiyordum.

Derin bir iç çekip ilerlemeye başladım.Okula girdiğimde Bayan Baker başka bir öğretmenle konuşuyordu.Yine tüm ciddiyeti yüzündeydi.

Gözlerimiz buluştuğunda zaman durmuş gibi hissettim.Bana bakıyordu.Başkasıyla konuşuyor ama gözleri bana bakıyordu.İstemsizce gözlerimi kaçırdım.Tekrar ona baktığımda hala bana bakıyordu.

Göz temasını kesip konuştuğu kişiye baktı.Başını sallayıp gözlerini tekrar bana çevirdi.Ardından kantine doğru ilerlemeye başladı.

"Az önceki bakışmanıza öldüm"
Harry'nin dediğine çocuklar güldü.
"Oha! Çok iyiydi.Uzaktan sizi izlerken ben bile eridim!"Laura'nın bağırmasına yüzümü buruşturdum.

"Laura sağır oldum"Laura kolumdan tutup sürükleyerek kantine götürdü.

Yine her zaman ki masamıza oturduk.Gözlerimi kantinde gezdirdiğimde Bayan Baker'i görememiştim.Bakışlarımı sakince önüme çevirdim.

Çoğu kişi yanımda onu arzuladığından bahsetmişti.Ve ben o an orada umursamaz,tepkisiz durmuştum.Buna çocuklar bile şaşırmıştı.Ama eve gidince işler değişmişti tabii.Canım yanıyordu.Onu böyle düşünmeleri,ona öyle bakmaları canımı yakıyordu.

Tamam,bende onu arzuluyordum.Hatta çok fazla.Ama aynı zamanda, ben onun bakışlarında hayatı buluyordum.Hemde gerçek anlamda.Kendimi kötü hissettiğim zaman bile onu görünce her şeyi unutuyordum.
Ona çok aşıktım.Ve onu çok arzuluyordum.

Ben onu her şeyden çok seviyorum.Her şeyiyle onu çok seviyorum ve ona aşığım.Onun için yaşıyordum.Bu dünyada veya başka bir dünyada en çok sevdiğim insan oydu.

Kahve almak için ayağa kalktım.Sıraya girdiğimde yanımdaki erkeklerin bakışlarından rahatsız olmuştum.Şuana kadar  sadece Harry ve Alex'in yanında kendimi güvende ve rahat hissetmiştim.Sıra behanesiyle bana yakınlaşmaya çalıştıklarında ellerim titremeye başlamıştı.

only you    (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin