Megan, Pomoz nám

302 22 0
                                    

Mike byl naštvaný s toho že mě kousl a tím mě 'proměnil' a plus k tomu sem těhotná což je fakt super, No co nemůžeme za to ani jeden.. no vlastně trochu já, ale tak stalo se už na štěstí mám ještě babičku (Nadpřirozené bytosti nestárnou) vím o tom protože sem jí už párkrát potkala řekla mi to je mi přesně 19 let, je to strašný jak ten čas plyne, ale já stále nestárnu... No došel Mike ke mě domů musím si s ním popovídat o tom co se stalo minule, nemohla sem do školy protože sem věděla že to na mě učitelé poznají, ranní nevolnosti a tak podobně.. ''Mike (Majký) musíme si promluvit o tom co se stalo minule, vím že se ti o tom moc mluvit nechce, ale přece jenom se musíme dohodnout na pár věcích'' sem mu řekla vypadal vyděšeně, ''Lol musím ti to říct, Moc tě miluju nemohl sem uvěřit tomu co sem udělal moc sem ti tím ublížil, a ještě k tomu ublížím, Omlouvám se ti! '' Řekl mi právě tohle na což sem čekala...

Pohle Mike^^

Musím jí říct o tom všem co se jí může stát nemohl bych uvěřit v to co bych jí nechal na pospas, a ještě k tomu sem jí to udělal já.. ''Lol, chci ti říct že to bude ta přeměna bolet, a ještě k tomu to malé nechci aby se vám něco stalo, víš že tu budu vždy pro tebe i při té proměně, teda pro vás promiň, nechci aby sem vás nechal na pospas jen skrz to že jsme se nechali unést měli bychom najít čarodějnici a dozvědět se více'' Lol se tvářila tak nečekaným pohledem nevěděla co si má myslet. ''Mike já vím že bys nás nenechal moc nás na to miluješ, a ještě na víc ses do mě vtiskl musím něco udělat, a ještě k tomu jednu čarodějku znám... '' ''Lol koho znáš za tu čarodějku ?'' ''No Mike... Moje babička i já sem na půl čarodějka ... proto ti říkam že úplně sem přestala stárnout v 19 ... a ty taky v 19 ... jelikož jsi vlkodlakem a já sem v části proměně, chci ti jen říct že mě moc nevadí když budu vlkodlakem '' usmála se na mě tak pěkně že sem jí musel obejmout.... ona obětí příjmula.

Pohled Loly^^

Musela sem jít zavolat babičce a sem ráda že mám na ní ještě telefoní číslo, no snad to výjde, vzala sem Tl. a vytočila babičky číslo.

''Ahoj babi, prosím tě dojeď, potřebovala bych tě tu tak do 2 dnu ... a kdyby to šlo do 1 byla bych radši''

''No Lol, sem kousek od tud, byla bych tam za 1-2 hodiny přibližně''

''Dobře babi, tak pamatuješ si ještě mojí adresu ?''

''Jasně, kdo by si jí nepamatoval ? '' zasmála sem

''Tak teda za 2-1 hodinu... děkuji seš moc hodná Pá''

típla sem to a šla to povědět Mikeovi.

''Mike Babička dojede za 1-2 hodiny''

''Dobře takže tedy počkáme''

O 2 Hodiny později

Zazvonil zvonek šla sem otevřít, očekávalo mě krásné obejmutí od mé Babičky

''Ahoj, Lolo tak co potřebuješ?''

''Babičko, je to ...složité, pojď dál musím ti někoho ukázat. ''

''Dobrý den'' Pozdravil Mike

''Dobrý'' pozdravila Babička

''Babičko tohle je Mike, Mike tohle je Megan ''

''Těší mě Megan'', '' I mě těší Mike''

''Tak co máte na srdci ?'', '' Megan sem Těhotná a asi už nakonci přeměny ve vlkodlaka'' ... ''To.. aha.. už sem pochopila'' Mike se trošku falešně usmál což sem poznala.

Pokračování Příště což znamená zítra :* <3 miluju vás :)





Upíří Vs VlkodlaciKde žijí příběhy. Začni objevovat