Ben kendimi bu şarkıyı dinlerken mutlu oluyorum ve sizinde mutlu olmanızı istiyorum
Beni daha fazla mutlu etmek istiyorsanız lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın
İyi okumlar aşklar
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Kendine dikkat et. Bir sorun olursa direk beni arıyorsun tamam mı?"
"Tamam abi anladım"
"Hadi daha fazla bekletme gerçek aileni"
"Ya abi deme öyle sende benim gerçek ailemsin"
"Gel son defa sarılıyım" diyerek kollarını açtı. Bende heme kendimi abimin kollarına atdım.
"Her hafta sana ziyarete gelecem merak etme beni"
Başını boynuma gömüp boğuk sesiyle "söz mü?" Diye sordu.
"Söz" benden kollarını ayırarak.
"Hadi git artı kurtulayım senden"
"Pislik"
"Kaslı ukalayı tercih ederdim"
"Hoşça kal abi"
"Hoşça kal küçük cadı"
Abimle vedalaşa bildikten sonra arabaya doğru yürümeye başladım.
Bio baba gülümseyerek bana yaklaştı ve sarıldı. Bende karşılık verdim.
"Hadi gidelim kızım" bende sadece başımı sallamakla yetindim.
Arabaya bindikten sonra sessiz bir yolculuk geçirdik.
Yaklaşık 45 dakika sonra üç katlı bir villanın dur yanlış dedim BIR SARAYIN önünde durduk.
Bu ne lan anladım evde 10 kişi kalıyor olabilirsiniz ama fazla büyük burası.
Ben ağzımın suyunu aktırarak eve bakarken bio baba beni sırtımdan hafif dokunduğunda kendim gele bilmiştim.
Kapının önüne geldiğimizde bio baba zile bastı.
2 dakika sonra bio baba ya çok benzeyen otuzulu yaşlarının ortasında bir adam kapıyı açtı.
Adam birden bana sarılınca ne yapacağıma şaşırdım
"İşte benim en sevdiğim yeğenim gelimiş. Hoş geldin" diyerek beni bıraktı.
Ben ciğerlerime hava doldurmaya çalışırken adam beni heyecanla çekiştirerek salon olduğunu tahmin ettiğim yere doğru sürüklemeye başladı.
Noluyo be adam?! ne bu heyecan?
İçeri girdiğimde bir ıslık çaldım.
Vay anasını burası ne ka kalabalık.
Ben ayakta dikilirken bio anne gelerek bana sarıldı ardındanda ikizcim sarıldı.
Adal beni boş üçlü koltuğa oturttu sonra kendisi sağıma az önceki adam da soluma oturdu.
Adam direk kolunu omzuma attı
Kazamız mübarek olsun bi uçtan bakalım şu aileye. Büyüten küçüğe doğru.
Ayaz... siyah saçlı buz mavisi renginde gözlü kaslı ve mafya tipli biri. İnşallah beni 74 yerimden bıçaklayıp 84 parçaya ayırıp yakıp sonrada küllerimi denize atmaz. Onda o potansiyeli görüyorum.
Barış 2 numaralı abi şeysi. O da Ayazla aynı ama o daha bi gıcık bakıyor.
Neyse 3 numaralı abi. O daha tatlı cana yakın birine benziyor. Bana geleceğimden daha parlak olan dişlerini göstererek gülümseyerek bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adel
HumorSadece eğlence amaçlı yazılmış bir hikayedir. Lütfen yazım hatalarını görmezden gelin! Kitap bitdikten sonra düzenlenecektir! 29.11.22