- N-nasıl?
Bilgisayarda filme bakıyordum. Çok mutluydum ondan kurtuluyordum. Lisa birden içeri girdi. Bana acıyla gülümseyip yanıma oturdu.
" Yarın saat 06:00 da uçak kalkıyo "
" Ne? Bu kadar çabuk mu? "
" Evet hall ettim. Çin'e uçuyorsun yarın. "
" Çok teşekkürler Lisa. Peki Yoongi? "
" O bu akşam gidiyor. Yani burada olmayacak. "
Min Ji bana sarıldı. Bu yaptığım yanlıştı ama mecburdum.
...
" Hadi iyi yolculuklar "
Lisa'ya sarıldım bana söylediği yere oturdum. Yanımda bir çocukta vardı. Siyah sweatı kafasına çekmişti. Kokusu... Çok tanıdık. Yanına oturdum. Beş dakika sonra uçak kalktı. Çocuk kapşonunu indirip bana sırıtarak baktı.
" Y-Yoongi? "
" Güzelim bensiz tatil yapmak mı? Hemde Çin de? Tch hiç yakıştaramadım. "
" Lisa beni kandırdı.. "
" Aa yok aslında Lisa'nın suçu yok. Ben sadece biraz tehtit ettim o kadar:) "
En yakın arkadaşını tehtit eden bana neler yapmazdı. Yoongi gerçekten manyaktı. Artık ondan nefret etmiyor, korkuyordum. Hemen önüme döndüm. Gözyaşlarımı saldım. Yoongi eliyle gözyaşladımı sildi.
" Bana bak bir daha ağlamayacaksın. İzin vermiyorum. Yoksa kötü olur. "
O dediğini yapardı. Korktuğum için başımı salladım. Çin de bizi çok uzun bir yaşam bekliyordu....
...
" Sorunları büyütmeyi bırak Min Ji "
" ASIL SEN BENİ RAHAT BIRAK! "
" SEN- "
" NE SEN YA? SIRF ADAM YOLU SORDU DİYE ONU NEDEN - kime anlatıyorum ki, sen zaten hep böyleydin. "
Bu gün okulun son günüydü. Mezuniyet töreni için hazırlanmıştık. Ben hala Yoongi ve kız kardeşini bekliyordum. Birden yanıma bir sınıftan bir çocuk geldi
- Çok güzel olmuşsun Min Ji
" Teşekkürler. Sende çok yakışıklı olmuşsun:) "
- Dans edelim mi?
" Ah yok üzgünüm. "
- Neden ama? Kaç yıldır bu anı bekliyorum
Çocuk kolundan tutup götürecekken Yoongi geldi ve kolumu çekti. Çocuğa yumruk attı
" Yoongi ne yapıyorsun!? "
" Sana dokundu o! "
" Ama sadece kolumdan tutmuştu! "
- Ah bu kim Min Ji? Abin falan mı neden bana yumruk attı
" Ne abisi lan! Seni gebertirim! "
" Yoongi tamam bırak! "
" Seni bir daha bu kızın yanında görürsem- gerçi artık görmicem ama neyse "
....
" Onu da öldürdün. "
" Ne? "
" 4 yıl önce mezuniyet töreninde ki, çocuk onu da öldürdün. "
" Evet. "
" Artık hiç birşey olmamış gibi evet diyorsun ya! Aferin sana "
" SENDEN HOŞLANIYORDU MİN Jİ! "
" YOONGİ O BİR İNSAN SEVE BİLİR? TIPKI SENİN SEVDİĞİN GİBİ. Pardon sen insan değildin dimi? "
" Yeter artık beni yargılamayı bırak Min Ji eğer 1 yıl önce beni polise vermeseydin şu an çok iyi ola bilirdik. "
" Ne iyisinden bahs ediyorsun sen ya? Sen delisin! Bunu kabul et artık. Bana zarar vermekten başka birşey yapmıyorsun. Sadece bana değil kendine de zarar veriyorsun! "
Yoongi yine delirmişti. Evet bana da sevdiğim kişi deli deseydi bende delirirdim. Elini yumruk yapıb arkadaki duvara vurdu. Sora koşarak yukarı çıktı. Geride ben ve kanlı duvar kalmıştık..
...
Pansuman kutusunu Yoongi'ye fırlatarak " Al eline pansuman yap " dedim.
Bana garip bir bakış attı. Kutuyu yere attı ve uykusuna devam etti. Umrumda bile değildi. Bende yere bir şey atıp uzandım. 5 dakika sonra bir hareketlenme hissettim. Yoongi beni kucağına almıştı.
" Ne yapıyorsun sen!? "
" Burda uyuma belin ağrır. "
" Beni düşünmene gerek yok! Bırak burda uyuyacam. "
" Sana hayır dedim. "
Beni yatağa yatırdı ve kendi de yatağa uzandı. Vanilya kokusu öyle bir geliyordu ki..
" Yoongi "
" Hıhım "
" Sen neden böylesin? Eğer katil olmasaydın biz gerçekten çok güzel ola bilirdik.. Hatta evlene bilirdik. Sen hep oğlun olsun istemiştin öyle değil mi? Belki o bile olurdu. Ama bunu sen kendi ellerinle mahvettin.."
Yoongi tepkisiz uzanıyordu. Uyudu sandım ama iki dakika sonra üstümdeki ıslaklık ve hıçkırık sesini duyunca ağladığını anladım. Erkekler de ağlar dimi? Ama onlar ağlayınca..
" Beni bırakma Min Ji.. Hayatımda sadece sen varsın "
Bölüm Sonuğğğ nasıldı?
Yorumlarınızı bekliyorum..
Sizi seviyorum:) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer |Min Yoongi|
AzioneEle Verdiği Katil Sevgilisi Hapisten Çıkıp Onu Bulursa Ne Olur..?