Capitolul 16

105 10 0
                                    

Cum sa iei examenul

Ce poti sa faci in cazul in care te trezesti in ultima zi inainte de examen dandu-ti seama ca tu nu stii NIMIC legat de scoala!!

1.Obisnuieste-te cu idea!!

2.Fa un efort si lasa lenea de-o parte si taraste-te pana la caiet!!

3.Incearca din rasputeri sa nu adormi in primele 5 minute!!

4.Evita cat se poate telefonul,leptopul,facebook-ul si celelalte ispite!! :-( :-(

5.Incearca sa descifrezi heroglifele din caiet,iar cand reusesti da-ti seama ca nu intelegi nimic!!

6.Inchide-ti caietul sperand ca o sa poti sa copiezi... si repeta-ti in gand ca stii tot,in realitate tu nestiind nici macar titlul lectiei!!

7..Dupa atata munca normal ca obosesti deci odihneste-te pentru a putea pica testul cu brio!!!

La examen:

8.Dute la scoala si da-ti testul pentru al putea pica...

9.Spera ca profesorul e orb si ca nu o sa vada ca ai desenat unicorni pe lucrare si ca o sa aprecieze ca ti-ai scris numele corect!!

10:Bucura-te ca ai avut inca odata dreptate,deci ai picat testul si ca nu ai luat nici puncul din oficiu pentru ca nu ti-ai scris numele gresit!!! ;-) ;-)

CONCLUZIE:NU LASA TOTUL PE ULTIMA SUTA DE METRII PENTRU CA O SA-TI O SA TE PLICTISESTI LA FEL CA IN ORICARE ZI !!!!!!!!!

Gandurile unei pustoaiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum