5. rész

890 71 10
                                    

-Na mi lesz már!?-sürgettem Ágit a lakása előtt ácsorogva miután a munkahelyemről hazaszaladtam átöltözni.

-Jövök már!-esett majdnem orra, annyira sietett.-Te meg hogy a rossebbe vagy felöltözve!?-kötekedett ahogy végigmérte a szerelésemet.

-Úgy ahogy egy korombelinek illik!-húztam össze magamon a bőrdzsekit.-Amúgy is ősz van és fázom.

-Mondod ezt úgy, mintha egy vénjány lennél!-csudázott a kijelentésem miatt.-Azért egy kis dekoltázst igazán villanthatnál!-tuszkolt be a lakásába.

-Majd pont rád fogok hallgatni, hogy mit vegyek fel!-morogtam az orrom alatt.-Azok után ami történt köztünk azzal a jómadárral, biztos nem fogom neki mutogatni a begyemet, meg persze másnak sem!

-Mi történt köztetek?-túrta fel a gardróbját.-Mesélj csak!-dobott meg egy kivágott felsővel.

-Semmi, csak iszogattunk egy kicsit és közelebb kerültem hozzá, mint kellett volna.-temettem az arcomat a tenyerembe.-De soha többet nem fog előfordulni, már csak azért sem, mert ma megmondom neki, hogy költözzön el.-dobtam Ági ágyára a felsőt és kisétáltam a lakásból.

-Na azt próbáld megtenni!-borzolta össze a hajamat miután beültünk a kocsijába.

-Igazán mondhattad volna, hogy te vagy a kibaszott éjszakai kócoló, akkor inkább a saját kocsimmal mentem volna!-fésülgettem meg a hajamat az ujjaimmal.

-Pedig olyan szépek lennétek együtt!-kapcsolta be a rádiót, amiből csodák csodájára az Éget a Nap üvöltött.

-Nem hiszem, hogy összeillenék Mariccsal, ráadásul nekem egyáltalán nem is tetszik.-füllentettem.-Muszáj ezt a fost hallgatni?-kapcsoltam ki a rádiót.

-1. Ez nem fos! 2. Tudhatnád, hogy imádom a számaikat! 3. Engem nem tudsz becsapni, látom én hogy belezúgtál!-sorolta fel az érveit ellenem.

*Marics szemszöge*

-Na mi van baszadékok?-mentem be gyors Májlóékhoz.-Ti még nem vagytok készen?-túrtam feszülten a hajamba.

-Te meg mitől vagy így bepörögve bro?-nézett rám összehúzott szemekkel Brúnó.

-Sikerült elintéznem, hogy Rebi is eljöjjön a koncertre, azér'.-locsoltam meg a torkomat egy pohár whisky-vel.

-Csak nem alakul köztetek a dolog?-harapott egy szelet másnapos pizzába Laca.-Oszt hogy haladtok tesi?-törölte meg a paradicsomos száját a pólójába.

-Most nézd meg magad ember!-pirított Spacc-ra Brunesz.-Koncert után megint moshatok rád!-mérgelődött.

-Kajak olyanok vagytok, mint a rossz házasok!-nevette ki a srácokat Májló egy szelet pizzát csócsálva.

-Ahelyett, hogy itt csudázol minket, nemhogy adnál ennek a nagyra nőtt óvodásnak egy tiszta pólót!-anyáskodott Brúnó továbbra is.

-Nesze!-dobtam Spaccnak a Roma mezemet.-De kérem ám majd vissza!-fenyegettem meg.-Viszont ha nem akarjuk lekésni a saját fellépésünket, akko' induljunk!-sürgettem a srácokat, anélkül hogy válaszoltam volna Laca kérdéseire.

-De Peti!-fogta meg a vállamat Májló miután bevágódtam mellé az anyósra, Bruneszék pedig a hátsó ülésen foglaltak helyet.-Engem is érdekelne, hogy mi van az újdonsült lakótársaddal! Ugye bemutatod ma nekünk?-indította be a motort.

-Naná, hogy bemutatom nektek, de előre jelzem, hogy a bro kód ettől a perctől érvényben van!-mutattam hátra a kabbe ujjamat főleg Pető barátunknak.

-Most mér' nekem mutogatsz báttya!?-értetlenkedett Brúnó.-A bro kód egyébként is csak addig van érvényben, amíg a csaj úgy nem dönt, hogy engem választ!-nevetgélt.

A sorsom vagy (Marics Peti ff.)Where stories live. Discover now