RÜYA??ÇİMEN GÖZ???

10 3 0
                                    

Ben dershaneye gitmek için hazırlanıyordum.Üstüme bir tane kısa tişort altima da yeşil şortumu giymiştim.
Dershaneye bugün yürüme gitmek istedim ve giderken bakkala giriyim dedim.İçeri baktim kavga vardı silahlar ateş ediyordu hızlı hızlı yürürken düştüm ama nereye tam da istediğim yere sarışın bir çocuğun kucağına düştüm.Çocuk çok yakisikliydi.Bana iyimisin die sordu ben sen yanimdayken die cvp verdim.Sonra
karşı apartmanda oturduğunu öğrendim.Ben okulu bırakıp onunla çok güzel sohbet ettik.
Çimen gözlümün bilgileri:
-bekar
-16 yaşinda (benle aynı)
-gezmeyi sever
iste daha fazlasini istemedim bunlar bana yeter die.
Sonra bir yerden bir ses duydum alarm sesimdi çimenede sordum ben duymadim dedi.Çimenin adini sordum Selim dedi bende adimi söyledim Gece...
O ses ayak sesleriyle beraber gelmeye baslayinca annemin dürtmesiyle uyandim. Olamazzzz rüyaymışş.Okula da geç kakıyordum . Tesaadüfen rüyamda ne giymissem onu aldım yanima.Bakkala girip su alacaktim ki kavga vardi koşa kosa hemen dershaneye doğru yol aldim bir baktim ki rüyamdaki çocuğun kollarindayim.Çocuk komsu olduğunu vbe adinin selim olduğunu veee 16 yasida olduğunu soyledi.Ben de rüyama kapilmamak icin dershaneye gidip ders gordum notlarim bayaa yukseldi en dusuk notum 79 oh be ne gzl.
UMARIM BEĞEN MİŞSİNİZ DİR ŞİMDİ ÇOK VAKTİM YOK O YÜZDEN BİRAZ KISA OLDU HERGÜN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM ...TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.

ÇİMEN GÖZLÜMMM!!?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang