dit verhaal is eens iets anders dan Hermangie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Clara POV
Het is een dood normale dag. Ik word wakker van mijn wekker. Ik sta op en kleed me om, daarna loop ik naar beneden. Ik pak wat ontbijt en eet het op. Ik kijk op de klok en zie dat ik al moet vertrekken.
Ow ja sorry ik ben me vergeten voor te stellen. Ik ben Clara alosno en ben 25 jaar. Ik ben single maar ben nog niet echt opzoek naar iemand. Ik heb veel vrienden waarop ik kan vertrouwen enzo. Ik werk bij Disney channel en nu zijn we bezig met violetta. Vandaag gaan we beginnen aan violetta 2. Ik heb de cast al een lange tijd niet meer gezien. Dus ik ben wel blij dat ik ze weer ga zien. En voor de rest hou ik van lopen, zingen, feesten enzo. ik word ook wel clari genoemd.
Maar nu terug naar de realiteit. Ik loop de deur uit op weg naar de set. Als ik aankom zie ik martina staan (ik ga soms ook tini gebruiken). Ik loop naar haar toe. 'Hey tini!' Zeg ik en omhels haar. 'Hey Clari.' Zegt ze terug. We zitten even te praten als candelaria en lodovica ook komen. Ook hun geef ik een knuffel. We praten overwat we allemaal hebben gedaan in onze vrije tijd. Iedereen is er en dan komt Martin ons roepen. 'We maken vandaag kennis met een nieuw personage voor violetta.' Zegt hij. 'Diego dominguez.' Zegt hij dan. Er komt een jonge man ik schat 24 ofzo. Binnen. Ik kijk naar hem en ik moet zeggen hij is knap. Diego gaat naast Martin staan. Martin zegt nog wat maar ik ben niet echt meer aan het opletten want ik kijk alleen maar naar diego. Wanneer hij in mijn ogen kijkt bloos ik een beetje. Martin is klaar met zijn uitleg en ik moet nog niks doen dus ga ik achter de camera staan kijken hoe de andere het doen. Ik ben echt blij dat we weer zijn begonnen met opnemen. Ik sta er een lange tijd en besluit dan om me te gaan opkleden voor mijn stuk. Dus ik loop naar de kleedkamers. Ik loop de deur uit als ik tegen iemand. Op bots. 'O sorry.' Zeg ik en kijk op. Ik kijk recht in het gezicht van....diego. 'U zocht ik.' Zegt hij 'mij?' Vraagt ik verbaast. Hij knikt. 'Waarom ?' Vraag ik. 'Wel, ik zag je meteen toen ik daarnet binnen kwam en je leek me wel leuk. Dus wou ik wat praten.' Zegt hij wat verlegen. 'Ik moet eigenlijk zo op de set zijn maar als je wilt kunnen we na de opnames iets samen gaan eten en dan kunnen we wat praten.' Wou heb ik dat echt gezegd. 'Ja lijkt me leuk.' Zegt hij. 'Oke tot straks.' Zeg ik. Hij glimlacht. Zijn glimlach is zo mooi. Ik loop door naar mijn kleedkamer.
~~later~~
We zijn net klaar met het opnemen voor vandaag. Ik zit me om te kleden. 'Zullen we iets gaan drinken?' Vraagt tini. Als ik de kleedkamer uit komt. Ze staat met cande en lodo te wachten. 'Wel euh sorry maar ik heb al iets.' Zeg ik. 'Oh wat dan?' Vraagt cande nieuwsgierig. 'Wel ik ga iets eten met diego.' Zeg ik dan. 'Met diego Ramos o leuk.' Zegt lodo. 'Nee niet met hem.' Zeg ik. 'Wie dan?' Vraagt tini verbaast. Maar voordat ik kan antwoorden komt diego D erbij staan. 'Ben je klaar?' Vraagt hij. 'Ja.' Zeg ik. Cande, tini en lodo moeten lachen. 'Veel plezier.' Zeggen ze speels. Zo typisch. Ik lach en loop met diego naar een restaurantje. We gaan aan een tafeltje zitten voor het raam. In het begin is het best stil maar we komen ondertussen los.
~~time skip~~
We zijn onderweg naar mijn huis. Het was echt super leuk. Ik weet niet maar diego bevalt me wel. We komen aan en ik doe de deur open. 'Het was leuk.' Zegt hij. 'Ja.' Zeg ik. 'Tot morgen.' Zegt hij. 'tot morgen.' Zeg ik terug. Diego geeft me een kus op mijn wang en ik bloos een beetje. Ik glimlach nog naar hem en dan vertrekt hij. 'Wees voorzichtig.' Zeg ik nog. 'Altijd.' Zegt hij. Ik lach en loop naar binnen. Ik loop meteen naar boven en kijk nog wat tv. Maar ik kan niet echt opletten. Ik moet steeds aan diego denken. Zijn stem, zijn lach, zijn aanraking. Gewoon alles en die kus op mijn wang. Langzaam val ik in slaap met mijn gedachten aan diego.
Zo dit is het eerste hoofdstukje. Hopelijk vinden jullie het leuk en anders stop ik met het boek :)
JE LEEST
Liefde op de set
FanfictionDit verhaal gaat over Clara alonso. Het speelt zich af op de set van violetta 2. Clara heeft veel vrienden op de set en is heel sociaal. Zo leert ze meteen diego dominguez kennen, hij is nieuw op de set. Als ze elkaar zien voelen ze iets apart. Maar...