"Siz yine neden kavga ettiniz?"
Haruto doğru düzgün bir sebebi olmayan tartışma nedenlerini söylemek istemediği için kollarını birbirine bağlayıp karşısındaki bankta oturan Jeongwoo'ya çatık kaşlarıyla bakmaya devam etti.
"İki mal birbirini bulmuş."
Doyoung arka planda söylenmeye devam ederken Jeongwoo'nun dil çıkardığını gören Haruto gözlerini sinirle açtı ve bir elini yumruk yapıp havaya kaldırırken tehdit edercesine ona baktı.
Karşı bankta oturan Jaehyuk ping pong maçı izler gibi bir ona bir arkadaşına bakarken Jeongwoo yüzünü buruşturup tabii tabii der gibi başını salladı.
Haruto Jeongwoo'ya karşılık vereceği sırada aralarına girip bakışmalarını kesen beden bunu engellemişti.
"Çocuk musunuz siz?"
"Önemli bir tartışmanın ortasındayım şu an," Jeongwoo Jaehyuk'u kenara itmeye çalışsa da başaramadı. "Çekilir misin?" Sorusunun ardından Jaehyuk'un çekilmesini beklemek yerine bankta biraz yana kaydı ve tekrar Haruto ile göz teması kurdu.
Daha uzun boylu olan emin misin, der gibi tek kaşını kaldırdı ve çıkışa gelmesini ima etmek için çenesiyle bahçenin büyük demir kapısını işaret etti.
Bunun üzerine Jeongwoo orta parmağını ona göstererek "bok döversin." der gibi alayla güldü.
Haruto telefonunu ona göstermek için havaya kaldırdı ve işaret parmağıyla telefonunun ekranını gösterdi.
Jeongwoo ceketinin cebinden telefonunu çıkararak Haruto'nun atacağı mesajı bekledi.
°°°
haruto
el hareketi mi?
ne kadar ayıpbana olan aşkına ne oldu?
burada gerçekten seven tek kişi benmişim gibi görünüyor
jeongwoo
haklısınşu an sana karşı
ufacık bir sevgi
bile hissetmiyorumharuto
yalan söylüyorsun?°°°
Haruto tasvip etmek için gözlerini telefonunun ekranından ayırarak Jeongwoo'ya baktığında eş zamanlı olarak Jeongwoo da ona bakmıştı.
Jeongwoo sadece onu sinir etmek için yalan söylemiş olmasına rağmen başını olumsuz anlamda salladığında Haruto kaşlarını çattı ve küstüğünü belirtmek için suratını asarak kollarını göğsünde birleştirdi.
Jeongwoo onun bu çocukça hareketine sessizce kıkırdadı ve ellerini birleştirerek küçük bir kalp yaptı.
Çatık kaşlarıyla onu izleyen Haruto, ellerinden gözlerini çekip içtenlikle gülümsedi.
Jaehyuk sabır dilenir gibi kafasını yukarı kaldırdı ve daha fazla dayanamayarak ders zili çalana kadar sınıfta uyumak için okula girdi.
Onların değişen hareketlerini şaşkınlıkla izleyen Doyoung da ikisinin tuhaf iletişimine daha fazla tanık olmak istemeyerek ayağa kalktı ve gitmeden önce hâlâ Jeongwoo'yu izleyen arkadaşına "Tost yiyeceğim." dedi.
Haruto onu umursamadı ve telefonunu çıkararak Jeongwoo'ya yeni bir mesaj gönderdi.
°°°
haruto
sevimli takma adlardan hoşlanır mısın
yoksa sana sadece Jeongwoo mu demeliyim?×××
gülüm de🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
89ıq✘haruwoo
Fanficjeongwoo, üst sınıflardan birinin sınav kağıdına küçük bir not bırakır #1 treasure✔ #1 hajeongwoo✔ #1 haruto✔ #1 jeongwoo✔