nikmat anak angkat

11.7K 58 12
                                    

Setiap hari Rokiah membelek dan merawat zakar Harith anak angkatnya itu. Dari mula dia berkhatan hinggalah dia sembuh sepenuhnya kelak. Mulanya memang dia kekok juga kerana Rokiah tidak pernah ada anak lelaki. Dia ada tiga anak, tetapi semuanya perempuan. Jadi tentang perkara khatan menghatan ini memang dia langsung tidak tahu. Suaminya sendiri pun seperti tidak kesah dan tidak ambil tahu, semuanya di serah bulat bulat kepada Rokiah untuk menguruskannya.

Harith ini ketika Rokiah ambil sudah pun besar, ketika itu sudah berusia lima tahun. Anak dari seorang keluarga india yang tinggal di sebuah ladang berdekatan dengan kampung nya itu. Kedua ibu bapanya telah meninggal dunia kerana terlibat dalam satu kemalangan. Mempunyai lima orang adik beradik, tetapi Rokiah hanya mengambil yang bumgsu, Hatith seorang sahaja. Kemudian telah di tukar dengan nama Harith hinggalah ketika itu. Walaupun keturunan india, tetapi Harith ini tidaklah hitam sangat. Budaknya pun boleh tahan juga tampan nya. Kecil kecil lagi  sudah menampakan perawakannya yang menarik itu.

Rokiah sendiri pun memang suka dan berminat dengan anak angkatnya ini. Memang dia lebih memberi perhatian kepada Harith, adakalanya hingga lebih dari anaknya sendiri. Kebetulan Harith ini pun tahu membawa diri, manja kepadanya serta baik dan mesra dengan adik beradik angkatmya yang lain. Hingga semua anak anaknya juga turut menyayanginya. Terutama Ichah anak bungsunya, yang begitu manja sekali. Sedikit sedikit abang Harith, sedikit sedikit abang Harith. Hingga ada ketikanya telah membuat cemburu kepada adik beradik yang lain pula.

Anak perempuan Rokiah yang sulung, Hamimah namanya. Panggilan mesra di rumah, Mimah sahaja, berusia sebelas tahun, setahun lebih tua dari Harith. Anak keduanya, Hafifah. Panggilan mesranya Fifah, dua tahun di bawah Harith. Manakala anak bungsunya Halizah, panggilan manjanya Ichah, itu pula baru enam tahun. Kemesraan di antara mereka adik beradik memang tidak boleh di pertikaikan. Walaupun sedar mereka hanyalah adik beradik angkat sahaja. Ada juga berlaku selisih faham, tetapi tidaklah serius. Biasanya adalah kerana sifat cemburu di antara mereka.

Dalam Rokiah merawat zakar Harith itu, rasa takjub hingga berdetik juga di dalam hatinya melihat keadaan zakar anak angkatnya itu yamg kelihatan besar. Kalau tidak sama. Mungkin kurang sedikit dari milik suaminya. Namun panjangnya pula memang milik Harith yang lebih. Itulah yang Rokiah hairan, sedangkan  Harith hanya seorang anak yang baru hendak membesar. Bagaimana zakarnya boleh se besar dan sepanjang itu. Ketika sudah sembuh pun Rokiah masih lagi terus mengambil perhatian terhadap zakar Harith itu. Hampir setiap hari dia ingin untuk melihat zakar tersebut.

Di ulek ulek dan di lancap lancapnya. Rokiah suka melihat zakar Harith yang sedang menegang itu, adakalanya hingga di cium ciumnya.
" kenapa bu?"
Tanya Harith pelik, ketika melihat tindakan ibu amgkatnya itu. Hampir setiap hari ibunya itu akan melakukan perkara yang sama. Malah semakin hari dia melakukan yang lebih pula. Dari melancap kemudian di cium ciumnya, selepas itu di jilat jilat nya pula.
" Aaaaa... gelilah bu."
Suara Harith sambil memggelitik kegelian.
" Ibu geramlah Harith."
Balas Rokiah, dengan tangannya yang masih melakukan lancapan terhadap zakar Hatith.

" Bu, geli sangatlah bu."
Kata Harith, lalu memegang tangan ibunya yang sedang terus menerus melakukan lancapan sambil menjilat jilat kepala zakarnya.
" Aaaaa... "
Lalu Harith pun memekik, kelihatan cairan putih terpancut pancut keluar dari hujung zakarnya. Di ikuti dengan tubuhnya yang turut tergigil gigil  ketika itu. Rokiah terus tersenyum melihatnya, sepertinya dia pula yang turut sama menikmati dan merasai apa yang sedang Harith rasa. Selepas itu Rokiah pun mencium pipi Harith bertubi tubi. Hingga membuat dia seperti tergamam melihat tindakan ibunya itu.

Begitulah yang sering Rokiah lakukan  terhadap Harith. Hingga membuat Harith menjadi ketagih pula. Sekiranya hingga beberapa hari Rokiah tidak melakukannya, Harith akan bertanya pula pada ibunya itu. Maka Rokiah pun akan mencari peluang dan ruang yang sesuai untuk melakukannya. Dia juga telah berpesan kepada Harith supaya  untuk merahsiakan perkara tersebut daripada adik beradik nya yang lain, apalagi kepada ayahnya. Harith yang tidak tahu apa apa hanya menurut sahaja, yang penting baginya  apa yang ibunya lakukan kepada nya itu adalah suatu yang sedap dan menyeronokkan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

nikmat anak angkatWhere stories live. Discover now