Capitolul V-Vinovata

64 6 0
                                    

Daca am fosf eu,daca in somn i-am omorat.Dar a fost fara intentie,ce tot spun aici sunt o criminala,un monstru,Delia nu ma va ierta niciodata.Sunt singura vinovata ,iar daca este adevarat ce spun atunci sunt intr-un mare bucluc daca se afla.
*la scoala
Cand am ajuns la scoala ,nici macar nu am vorbit cu nimeni.Nu am bagat pe nimeni in seama ,nici chiar pe Delia.Ma tot gandeam la ce facusem si daca sunt vinovata,nu stiam la ce sa ma mai gandesc,eram bulversata si obosita din cauza ca mama imi face mereu teoria "chibritului" si ma enerva la maxim.
Aveam de gand sa ma duc la Delia si sa incerc sa vorbesc cu ea,era foarte speriata,iar chestia asta a marcat-o pe viata.Nu imi place sa o vad asa de trista si sa nu mai vorbeasca cu mine.Pur si simplu nu baga pe nimeni in seama,era singura in lumea ei si statea in pat sub plapuma.
M-am indreptat spre ea ca sa vorbesc ,iar primul cuvant pe care i l-am spus era:
Ren:-Iarta-ma.
Del:-Pentru ce?Tu nu ai facut nimic.
In acel moment am inghetat,mi se facuse un gol in stomac,simteam ca e vina mea.Nu stiam ce sa mai fac,Delia incepea sa planga ,iar eu simteam ca mor pe dinauntru.
*urmatoarea zi
Am stat pe ganduri cam o ora.Ma gandeam ce pot sa fac ,cum sa fac sa ii spun.Cred ca mai am putin sa ma omor,m-am dus in bucatarie sa-mi iau un suc din frigider si cand sa-l daschid,vad o balta de sange care se scurge din frigider.
Inital credeam ca este suc dar nu mirosea deloc a suc,era sange adevarat.Deschid frigiderul incet,incet, va o mana,il mai deschid inca putin si vad...

HEII,SCUZE PENTRU CA ACEST CAPITOL A FOST SCURT SI SCUZE CA NU AM MAI SCRIS DA SCOALA ASTA(STITI VOI)
ORICUM,VREAU SA VA MULTUMESC PENTRU🌟 SI PENTRU 👀.INCA O DATA VA MULTUMESC SI SCUZE PENTRU GRESELI. VA PUP.

Latura ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum