Bölüm 14

449 17 7
                                    

- Gerçek bir aşık sevdiği kişinin mutlu olmasını ister dimi? Ama ben şimdi üzgünüm:( sen kaçıyorsun ama biz nasıl eğleneceğiz?

...

Aşağıdan testere sesi ve çığlıklar geliyordu. Gözlerimdeki yaşları salı verdim. Kulaklığımı taktım. Ama yine de ses geliyordu. İki dakika sonra çığlıklar sesleri kesildi. Testere seside öyle.. Yoongi ıslık çalarak dışarı çıktı. Gizlice aşağı indim. İnmez olaydım. Salonda kızın kafası vardı... Çığlıklar atmaya başladım. Yoongi koşarak geldi ve bana sarıldı.

" Şşt bakma sen hadi yukarı "

" B-bana zarar verme Yoongi.. "

" Sana asla zarar vermem ben! Hemen yukarı çık "

Min Ji ağlayarak koşarak yukarı çıktı. Sevdiğim kadın benden korkuyordu. Ama ben onun için yaptım bunu. Kız onu itmeseydi. Belki sadece ağzını keserdim. Çünkü ona hakaret etti dimi? Babam hep söyler hayatta bir kere sev ve onu sonuna kadar koru.. Bende böyle yapıyorum. İlk sevdiğimi sonuna kadar seviyorum.

3 gün sonra

Oturmuş tv izlerken haberlerde o kızın fotoğrafını gördüm. Sakince izlemeye başladım.

- Evet sayın seyirciler. 16 yaşında olan lise öğrencisi Xiao Zuho'nun ( isimi kendimden uydurdum çaktırmayın) kellesi sabah saat 06:00 civarlarında ailesinin evinde asılı olarak bulundu. Bedeni hala arıyorlar. Kızın yüzünde bir kaç ay önce hapisten kaçmış Min Yoongi isimli katilin imzası bulundu. Kızı araştırdıktan sonra Min Yoongi'ye takıntılı olduğu bulundu. Min Yoongi yüzüne bıçakla imzasını kazıtmış, bir not bırakmıştı. Notta: Sizi büyük bir tehlikeden kurtardım:) Kızınız tam bir sürtük. Yazmıştı. Polisler Min Yoongi'nin Çin de olduğunu sanıyor. Onu bulup Güney Kore de akıl hastanesine kapatılmasına karar veriliyor. Min Yoongi'nin akıl sağlığının yerinde olmadığı belli. Kız arkadaşı Kim Min Ji'yi kaçırıp, Çin'e getirdiği söyleniyor...

Herkes biliyordu. Onun akıl sağlığının yerinde olmadığını.. Ama nafile. Ne kadar söylesek boşuna. Yoongi ıslık çalarak geldi.

" Oww ailesi galiba süprizimi beğenmemiş:( Olsun bu gün aile yemekleri var. Onlara harika bir süprizim olacak.. "

" Y-Yoongi.. "

" Efendim Güzelim? "

" Bak eğer teslim olursan.. Belki çabuk bırakırlar? Hem sonra birlikte mutlu yaşaya biliriz.. "

" Gerek yok Min Ji böyle de gayet mutluyuz "

" Ama ben değilim Yoongi. Sen kafana estiği gibi yaşıyorsun. Bir gün beni de öld-"

" Şşt öyle konuşma Min Ji ben bunu sana asla yapmam! "

" Hep öyle dedin ama o gün.. "

" O gün bana yine aynı şeyi yaptığını sandım. Üzgünüm Min Ji.. "

Başımı eğdim. Eliyle çenemden tutup kaldırdı. Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Bana gülümsedi.

" Hadi bu gün yokum evde istediğin gibi takıl. Zaten hep öyle yapıyorsun ya.. Neyse görüşürüz Min Ji... Bu arada yar-"

" Yarın doğum günün Yoongi biliyorum. "

" Unutmamışsın:) "

" Hayır unutmuştum. Sadece yıllar önce telefona kayd etmişim. Mesaj geldi. O kadar. Seninle ilgili herşeyi unuttum."

Kapıyı çarpıb gitti. Ne dediğini gayet iyi anlamıştım. Yarın galiba benim sonumdu.. Onu dünyaya getiren aileye lanetler okuyarak tv'ye bakmaya devam ettim.

...

Gözümü açtığımda akşam saat 21:27 olmuştu. Uyuyup kalmışım. Tv'yi kapatıcakken yine o kızın fotosunu gördüm. Yoongi dediğini yapmıştı. Ailesini öldürmüştü...

- Evet sayın seyirciler sabah kafası bulunan Xiao Zuho'nun ailesinin evde ölü bulunduğu gösterildi. Aile fertleri masa da sandalye'ye bağlanarak bıçaklanmış. Yine Xiao Zuho'nun katili Min Yoongi'nin yaptığı belli oldu. Yine bir not vardı: Size iyilik yaptım ama siz bana hakaret ederek beni televizyon ekranlarına rezil ettiniz. Buda sizin cezanız.. Dünyaca ünlü Min Yoongi Çin de heryer de aranıyor. Lütfen evden çıkmayınız.

Gözyaşlarım akmaya başladı. Ben böyle birini sevmemiştim. Acaba 5 yıl önce ona evet yerin hayır deseydim. Benim sonum nasıl olurdu? Bir gün bende ölücektim. Bunu biliyordum. Aradan 3 saat geçmişti. Saat şuanda 00:00 olmuştu. Yoongi kapıyı açarak içeri girdi. Elinde bir pasta vardı.

" İyi ki doğdum.. Been! İyi ki doğdum ben! Hadi Min Ji şu mumları birlikte üfleyelim. Bu gece çok güzel olacak:)"

Evett mrrrkemel bir bölüm oldu bence :d Yoongi ile psikopat hafta sonları sona erdi xd Herneyse oy vermeyi unutmayın Soru: sizce Yoongi abartıyor mu?
I love siziii~💖💅

My Killer |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin