Wiked

59 2 5
                                    

Wiked de AmaTerasuNix

¶De câte gloanțe e nevoie ca să ucizi o inimă?

În inima New-Yorkului, Raelyn Kensington a încasat deja două gloanțe, dar inima ei a continuat să bată neobosită.

Încă zâmbește luminos.

Încă trăiește frumos.

Încă se zbate furtunos.

Încă speră la un final magic.

În aceeași inimă a New-Yorkului, Nox Delacroix face parte dintr-o familie veche și cunoscută pentru bogăția lor încă din vremuri în care Statele Unite ale Americii nici nu erau înființate.

Tot ce și-ar putea dori cineva, nu-i așa?

Dar Nox Delacroix nu are totul.

Nu încă.

Un glonț i-a perforat inima, dar nu a ucis-o.

Nu a reușit.

S-a zbătut. S-a luptat. S-a transformat.

Iar acum tot ce mai contează pentru el sunt gloanțele, zarurile și minciunile albe.

Așadar, de câte gloanțe e nevoie ca să ucizi o inimă?¶



Deci efectiv cărțiile tipei ăsteia sunt geniale, punct. Universurile pe care ea le creeaza sunt pur și simplu vis. Ce m-a atras la cartea asta? Well... Poker-ul. Un joc păcătos, dar fără de care cartea aceasta ar fi pur și simplu incompletă, iar Nox (la care btw, înca mă chinui să îi pronunț numele) și Rae sunt pur și simplu ACEL CUPLU. 

Un alt plus al cărții este faptul că personajele nu au sânge spaniol, ca în alte cărți asemănătoare, ci au sânge francez, ceea ce e altceva.

Concluzia?! Cartea merită 5 stele cu plus <3

Reviews & Recommendations (romanian books)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum