Jungkook a szokásos reggeli csókkal ébresztett. Imádok erre kelni .
- Jó reggelt álom szuszék! Gyere reggelizni mindenki már ,csak rád vár.- Simogatta arcomat.
- Okés. Amúgy is szétszakad a hasam az éhségről. - Motyogtam félálomban. Másodpercek múlva kikeltem az ágyból . Megpusziltam a párom szája szélét.
- Igen már egy pár vagyunk. Olyan jó ebbe bele gondolni.- Megölelt. Persze én is.
- Ne is mond.- Bújtam bele mellkasába.
- Na gyere Kicsikém.- Lovagiasan előttem kinyitotta az ajtót, én nagyokat mosolyogtam tettén.
- Bolond vagy.- Nagyon nevettem.
- Néha jól jön a jó kedv nekem is.- Átkarolta a vállam és így ballagtunk le a többiekhez. Leértünk a lépcsőn. Megpillantottuk a bandát, éppen jóízűen reggeliztek. A láttoktak alapján én is megkívántam a vért, de nagyon. Ilyet már jó pár napja nem tapasztaltam.
- Sziasztok!- Köszöntem a démonoknak.
- Császtok !- Köszönt Taeyunng.
- Jó reggelt!- Visszaköszönt Rm.
- Szevasztok!- Egyszere szólalt meg Yonngi és Jungkook.
- Sziasztok!- Becsatlakozott Jin is a köszönésbe.
- Mit adhatok?- Kérdezte Jin kíváncsian.
- Kaphatok ma vért? Nagyon megkívántam.- Boci szemekkel néztem rá. Unott fejjel méregetett.Hamar feladta és öntött nekem is egy pohár vért. Leültünk egymás mellé Jungkookal. Rm mosolyogva fürkészet minket. Nagy valoszínüleg tudja a mi kis titkunkat. Ránéztem Jk-re ,ő pedig bólintott egyet. Aha akkor már mindenki fejébe lát. Fasza!
- Nem mindenkijében. Egyik képeséggem az,hogy beláthatok egy bizonyos idejig bárki fejébe,de ez ,csak nagyon rövid idejig. Másodpercekről beszélünk.- Fejezte ki magát a gondolatomba. Amúgy már elég jól megszoktam,hogy valaki dumál hozzám a fejembe.
- Hogy halad a készülödés?- Kérdezte a főnök.
- Elég jól. Ma megyünk a 서부 사람(nyugati) plazába. Muszály vennünk pár ékszert és ruhákat.- Jelentette ki Taeyunng egy lapot fürkészve. Jin nyíkorogtatta fogait. Hát eléggé húzta a száját.
- Ennyire rossz velük vásárolni?- Kérdeztem mosolyogva.
- Na majd megtudod. Förtelmesek.- Megforgatta szemeit.
- Akkor veszek neked ruhákat.- Mondta nekem Jungkook.
- De én nem kérek semmit. Ne költsd rám a pénzed.- Mérgesen nézett a gazdám szemébe.
- Dehogynem kérsz.- Nevetett ki.
- Én kérhetek egy új IPodot- Lopta a taktikámat Tae. Boci szemekkel bámult Jungkookra aki jól fejbe baszta egy ásvanyvízes flakonnal.
- Amúgy kapsz,csak a boci szem miatt vágtalak fejen.- Röhögte ki a többiekkel és velem együtt.
- EZAZ- Örjöngött, mint egy óvodás baszki.
- Ha ezt fogod csinálni nem,hogy Ipodot fogsz kapni,hanem lófaszt a seggedbe.- Karolta át a melette röhögő Taeyunngot.
- Jól van, oké, befejeztem.- Zárta le a témát.
- Megírtam a következő dalt.- Jelentette be Yonngi.
- Megmutatod?- Izgatott lett Hoseok velem együtt. Elővett egy távirányított a dalszerző és egy gombot megnyomót. Előttünk egy hatalmas TV jelent meg, rajta a szöveggel.
CZYTASZ
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
HorrorSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...